Avatar billede maxmuldjord Nybegynder
25. oktober 2007 - 12:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

blogsoftware på mac

Hej

Har en hjemmeside hvor jeg kunne tænke mig at have en blog, det er ikke en . Mac site men en www.minside.dk . På et tidspunkt var jeg i kontakt med en der havde en blog og han havde en Mac. Han sagde at han brugte noget brugervenligt software der var på hans Mac til at opdatere bloggen. Jeg har ikke kontant med ham mer desværre og spørger herfor om nogen skulle kende noget til dette. PÅ forhånd tak .
Avatar billede macintosse Nybegynder
25. oktober 2007 - 12:15 #1
Avatar billede mahler Nybegynder
08. november 2007 - 20:50 #2
Mon ikke det var ecto - http://infinite-sushi.com/software/ecto/

Flock browseren skulle i øvrigt også kunne bruges til blogging...