Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2007 - 22:29 Der er 9 kommentarer

Søger udvikler til webshop

Hej derude

Vi mangler en mand/kvinde der kan hjælpe os med at udvikle/lave vores webshop. Vi har nogenlunde designet på plads, men har haft lidt problemer med selve shopløsningen.

Vi er ikke så interesserede i en OS løsning. Men er åbne for muligheden hvis det er dit speciale.

Så er du firma eller privatperson skriv endelig så vi kan diskutere om vi kan finde en løsning sammen :)

Mvh
Søren Klelund
Avatar billede noob2003 Nybegynder
24. oktober 2007 - 22:41 #1
hvilket udviklings sprog vil i benytte  asp / php eller ??
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
24. oktober 2007 - 22:46 #2
Jeg er klart interesseret... I kan fange mig på exp@tigerwebdesign.dk (foretrækker ASP eller ASP.net)
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2007 - 22:53 #3
Det er fuldstændig op til personen/firmaet der går igang med projektet.

Det vi mangler er en webshop der FUNGERER, og hvor vi ikke behøver at gå på kompromis med vores design el. opsætning. Det mener og tror vi, vi er nødt til med de 'standard' løsninger man får med OS, dandomain osv., hvor man skal være oprettet som bruger for at købe varer o.a. nogen gange irriterende ting. Vi har nogle små features vi gerne vil have i vores shop, men derudover er der ikke noget nyskabende eller specielt i opgaven. Hvis man har erfaring med webshops eller har 'en' liggende, burde det ikke være en større opgave, da der højst skal ændres lidt i opsætningen og koden for at få vores ønsker opfyldt.
Avatar billede tiger_webdesign Nybegynder
24. oktober 2007 - 22:58 #4
Det lyder lækkert... I er som sagt velkomne til at kontakte mig på ovenstående email-addresse...
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. oktober 2007 - 11:25 #5
I er også velkommen til at kontakte os på martin@venio.dk - vi leverer en del webshop løsninger, både special løsninger og standard løsninger.
Avatar billede snappi-v Nybegynder
25. oktober 2007 - 13:59 #6
Hej Søren,

Jeg har efterhånden udviklet mange webshops, og kan helt sikert også lavet noget til jer. Du er velkommen til at kontakte mig via tlf 22935041 / casper.konsulent@gmail.com
Avatar billede cybermike Nybegynder
25. oktober 2007 - 23:18 #7
Det er præcis den holding de fleste af vores kunder har, det skal virke og det skal virke hele tiden. Tak et kig på vores hjemmeside(http://www.mc-solutions.dk) vi har en del store referencer hvis du ikke tør tage mit ord vor at vi leverer kvalitet.

Vi har relativt travlt for tiden men send mig gerne en kravsspecifikation til os så skal vi se hvad vi kan gøre :) mail@mc-solutions.dk

Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2007 - 14:17 #8
Hej Søren

Hvis du ikke har fundet den rette til opgaven endnu, vil vi da gerne tages i betragning eller ihvertfald give vores bud på sagerne.

Vi har lavet flere shop løsninger, nogen på eksisterende system som osCommerce, nogen på et eget udviklet system og igen nogen fra bunden.

Så hvis du vil sende lidt mere information og evt. et designudkast, så man kan se hvilke design dele I ikke vil gå på kompromis med.
Ellers bare lidt mere beskrivelse af projektet.

Du kan se lidt mere om os på www.device.dk og skulle du mangle noget information kan du bare skrive eller ringe.

email: osj@device.dk
Avatar billede yensen74 Nybegynder
12. november 2007 - 21:51 #9
http://www.emini.dk/docs/odin_brochure_short.pdf

De leverer til nogle af de store drenge i markedet.