Avatar billede hjaelp-soges Nybegynder
22. oktober 2007 - 20:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil gerne i vista vise internet explore i srå tilstande. fler

Jeg vil gerne i vista vise internet explore i srå tilstande. flere sider på en gang, men den nede i venstre hjørne, kan jeg ikke få til at vise dem, hvad skal jeg gøre.

JH
22. oktober 2007 - 21:52 #1
"... srå tilstande. flere sider på en gang..." ???
Avatar billede hjaelp-soges Nybegynder
22. oktober 2007 - 22:46 #2
Skrå vinduer, skal vises på en gang
Avatar billede hjaelp-soges Nybegynder
22. oktober 2007 - 22:47 #3
Flere vinduer skal åbnes på skrivebordet, i skrå retning, så man kan bladre i dem
Avatar billede killer_bee Nybegynder
23. oktober 2007 - 08:42 #4
øøøøhhhh-... mener du i IE Tools->InternetOptions fanen General nedest har Tabs del, klik Settings og fjern hakket i EnableTabbedBrowsing. Så vil nye links åbne i nye vinduer ...

Eller har jeg misforstået?
Avatar billede hjaelp-soges Nybegynder
23. oktober 2007 - 09:59 #5
Altså i Windows vista, skal man kunne åbne flere vinduer, ligesom det ene vindue du er i netom nu + en del andre - så vil man kunne sætte dem ind i skrå vinkel, næsten som en avis hvor man kan bladre i siderne, min ven har vista der virker det fint.

Ved at klikke på et ikon nede i venstre side som viser de skrå sider i ikonet, men på min computer virker det bare ikke.

JH
Avatar billede killer_bee Nybegynder
23. oktober 2007 - 10:33 #6
nåå .. det er ALT+TAB de har lavet om til at være mere grafisk .. hvis du har enablet quick launch knapperne - ved start knappen - .. så kliker du på den .. kan ikke lige huske hvad den hedder . så kan du bruge mouse wheel til at scrolle...
Avatar billede hjaelp-soges Nybegynder
23. oktober 2007 - 18:56 #7
Jeg ringede til hp - og fik det samme svar, men der var noget galt med min nye computer program vista, da jeg havde købt en computer der var udstillet, så jeg måtte, geninstalere vista, dette er heldigvis meget nemt med en HP computer.

Så jeg giver derfor killer_bee
pointene.