Avatar billede jesper_holm Nybegynder
22. oktober 2007 - 18:35 Der er 3 kommentarer

D-Link DI-524 firewall

Jeg lavede en test af D-Links firewall på hackerwatch.org og fandt ud af at port 139 (Net Bios) ikke er lukket. Da jeg ikke har forstand på at sætte den op, ønsker jeg lidt hjælp. Hvordan gør jeg?
Er D-Links firewall god nok?

/Jesper
Avatar billede langbein Nybegynder
28. oktober 2007 - 15:42 #1
Det synes jeg hører mer en mystisk ut. Port 139 er jo for det første en LAN port og ellers en typisk tradisjonell hacker port så det virker jo nesten ikke sansynlig at D-Link har latt denne stå åpen.

Du kan jo forsøke med denne og se om den fortsatt står åpen:
https://grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2
Avatar billede jesper_holm Nybegynder
28. oktober 2007 - 16:26 #2
Hej Langbein

Tak for dit svar.

Jeg har forsøgt med dit link og den viser at porten ikke er åben.
Avatar billede langbein Nybegynder
28. oktober 2007 - 20:13 #3
Den ser helt ok ut. Fant produktdata her:
ftp://ftp10.dlink.com/pdfs/products/DI-524/DI-524_ds.pdf

Ellers så har vi lagt adressen til onlinescanneren på prosjektsiden vår:
(Se ved hegelåsen) http://www.inetsecurity.org/