Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2007 - 14:30 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

hvis er udstyret fra tdc

jeg har oplevet flere sælger udstyr som følger med tdcs adsl linier

fx efficient routere
siemens adsl modems / skille filtre mv

nu har vi selv 2 adsl linier fra tdc med siemens udstyr og spørgsmålet er så er udstyret vores siden folk åbenbart sælger det på diverse brugt sider eller skal tdc have det retur
Avatar billede peet-49 Novice
22. oktober 2007 - 14:32 #1
Udstyret tilhører TDC
Avatar billede bubbaa Nybegynder
22. oktober 2007 - 14:32 #2
TDC skal have det retur. Du får jo også et nyt gratis hvis det går i stykker.
Er der folk der køber det?
Avatar billede peet-49 Novice
22. oktober 2007 - 14:33 #3
Den dag linjen bliver nedlagt/ændret forlanger TDC sit udstyr retur.
Avatar billede venturer Nybegynder
22. oktober 2007 - 14:52 #4
Udstyret KAN jo godt købes i løs vægt. Det er jo ikke noget udstyr TDC har opfundet.
Men mange sælger det selv om det er TDCs.

Jeg har dog flere gange været ude for at flere udbydere (også TDC) glemmer deres udstyr. Eller hvis man ikke aflevere det tilbage, så hører man bare ikke mere fra dem.
Avatar billede hozz Nybegynder
22. oktober 2007 - 17:41 #5
Udbyderne skifter til nyere modeller af og til, og hvis du ligger inde med en ældre model end den som de kører med lige nu, vil de sandsynligvis ikke kræve den tilbage. Jeg ligger selv inde med et modem eller 2 som er blevet erstattet af nyere og mindre modeller ved nyoprettelse/flytning af linien (i mit tilfælde fra A+). De kan af gode grunde ikke bruge en udgået model til noget, og så kan den jo lige så godt samle støv på din hylde som på deres.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2007 - 18:34 #6
de 2 tdc linier vi pt har er med samme udstyr ,men her til nytår skal den ene lukkes pga overgang til fiber

nu har jeg fundet ud af at der ligger pw på modemmet kan modemmet evt bruges til andet ?

husk og læg svar alle sammen så kommer der lidt flere p på
Avatar billede peet-49 Novice
23. oktober 2007 - 08:09 #7
:)
Avatar billede venturer Nybegynder
23. oktober 2007 - 08:42 #8
Allrighty.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
23. oktober 2007 - 09:02 #9
...
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2007 - 11:42 #10
dvs der er ingen grund til de får det retur ,kan modemmet evt låses /resettes  og kan det bruges til andet

hozz husk også at ligge et svar
Avatar billede peet-49 Novice
23. oktober 2007 - 11:48 #11
Forlanger de det retur, og du ikke leverer, falder der promte en faktura på delene, det har jeg prøvet.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2007 - 11:58 #12
klart nok

vil de have det så får det det selvfølgelig også
Avatar billede peet-49 Novice
24. oktober 2007 - 15:10 #13
Takker for point.