Avatar billede thelli Nybegynder
22. oktober 2007 - 03:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Media afspiller

Hej
Skal have en computer oppe at stå med 2 media afspiller evt. Itunes.., så pc virker som mixer. Hvordan klare jeg det problem har prøvet med itunes, men åbner det samme program :-(
alt musiken ligger på et netværks drev.

høre også gerne om andre muligheder for at løse midt problem
Avatar billede gree Nybegynder
27. oktober 2007 - 00:36 #1
Hvorfor ikke bruge et mixeprogram som det radiostationerne bruger ?
Eller to winamp ? her installere du dem bare i to dir's, så virker begge :-)
Men har du kun et lydkort ? Så bliver det da lidt besværligt.

Kik på http://www.radiohost.com/htm/ de har en gratis, og den er lavet i Århus :-)
Ellers er der Tracktor og mange andre. Nogle programmer har to playlister og andre op til 10 playlister der kan vælges fra.
Avatar billede gree Nybegynder
27. oktober 2007 - 01:17 #2
Avatar billede thelli Nybegynder
27. oktober 2007 - 03:02 #3
takker, der er nok noget jeg kan bruge. Du ved ikke et system der kan bruges 100% via touch screen, ellers smid svar så du kan få lidt point
Avatar billede gree Nybegynder
27. oktober 2007 - 15:22 #4
Alle kan bruges via touch screeen.
Jeg har selv prøvet Radiohost. Det er kun et problem med "knappernes" størrelse :-)

jeg var selv begejsteret for MixSense, men der er ingen playliste og den installere SAVE og WHENUSAVE som er adware, fjern det, og du har et godt DJ program
Avatar billede thelli Nybegynder
28. oktober 2007 - 02:33 #5
takker mange gang :-)