Avatar billede plysgaard Nybegynder
20. oktober 2007 - 18:26 Der er 5 kommentarer

Vista VS XP

Hejsa

Vil bare lige høre nogle eksperter vurdering af Windows Vista i forhold til xp.. er der mange børnesygdomme i Vista? og er det i hele taget værd at bruge penge på??
Avatar billede leif Seniormester
20. oktober 2007 - 18:33 #1
Vent med Vista til minimum SP1 er kommet.

Skal du blot andet end at bruge Office, Mail, MSN og Internet kan det være et problem
Avatar billede olebole Juniormester
20. oktober 2007 - 18:33 #2
<ole>

Det er pænt ... men om 'pænhed' er 1 GB RAM værd ... tjaaahhh  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede trold1 Nybegynder
20. oktober 2007 - 18:40 #3
Jeg er godt tilfreds med Vista. Jeg spiller ikke, men laver foto, hjemmesider, office mail internet osv. Har ingen problemer, men tjekkede også med Upgrade advisor fra microsoft. Når den er kørt så kig efter om der er hardware og programmer som melder om problemer.
Avatar billede alex15 Nybegynder
24. oktober 2007 - 13:58 #4
Jeg har ikke så meget forstand på det. Men min personlige holdning er at det er noget lort. Synes ikke at jeg har haft andet end problemet med det. Blå skærme, hvor den bare lukker ned osv osv. Derfor har jeg valgt og gå tilbage til XP pro, hvilket Desværre har vist sig at være lidt sværre end hvad jeg har forestillet mig. Så lige nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Men hvis jeg skulle vælge, ville jeg tage XP..!
Avatar billede alex15 Nybegynder
28. december 2009 - 22:38 #5
lukket