Avatar billede strangeaway Nybegynder
20. oktober 2007 - 10:54 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Finder driller på MacBook Pro

Min MacBook Pro opfører sig meget besynderligt.

Sent i nat - uden nogen fejlmeddelser eller noget som helst - forsvandt alle mapper fra min desktop og Finder står nede i docken og blinker, fordi den hele tiden "genstarter".

Jeg har forsøgt genstarte et utal af gange uden held.

Jeg har ikke adgang til min harddisk (ved i hvert fald ikke hvordan gør, når jeg ikke kan se den) så jeg kan ikke køre nogle af de diskværktøjer der ligger i hjælpeprogrammer, jeg bor pt i Frankrig og har ikke installations-dvd'en med.

Hvad skal jeg gøre ... er helt desperat!
Avatar billede egonspock Seniormester
20. oktober 2007 - 11:47 #1
Prøv at holde shift nede ved opstart. Så starter den uden udvidelser. Derefter kan du lave en ny bruger, og så kan du prøve at logge ind som den bruger og se om det stadig er et problem. hvis ikke er den hurtige løsning blot at flytte alt fra din gamle over i din nye bruger.
Avatar billede strangeaway Nybegynder
20. oktober 2007 - 13:37 #2
Nu er Finder holdt op med at "genstarte" hele tiden, og jeg kunne derfor komme ind i min mappe med programmer.

Ikoner og mapper er stadig ikke til syne på skrivebordet, men jeg kan se dem i Finder.

Jeg har kørt "Kontroller disktilladelser" og "reparer disktilladelser" i Diskværktøj, hvor den rapporterede om nogle fejl.

Jeg har ligeledes kørt "Kontroller disk", hvor den kommer med nedenstående fejlmeddelelse (Den vil ikke lade mig køre "reparer disk").

Kontrollerer enheden “Macintosh HD”
Kontrollerer HFS Plus-enhed.
Kontrollerer Extents Overflow-arkiv.
Kontrollerer katalogarkiv.
Kontrollerer arkiver med mange forbindelser.
Kontrollerer kataloghierarkiet.
",0)
Kontrollerer enhedens bitmap.
Enhedens bit map kræver en mindre reparation
Kontrollerer oplysninger om enheden.
Ugyldigt antal ledige blokke på enhed
(Det burde være 7945296 i stedet for 7939736)
Enheden Macintosh HD skal repareres.

Fejl:  Den underliggende opgave rapporterede en fejl ved slut

1 HFS-enhed undersøgt
    Enheder skal repareres

Jeg har ikke turdet genstarte Mac'en før jeg lige havde skrevet dette, men gør det nu.

Hvad tror I fejlmeddelelsen betyder, og hvad skal jeg gøre?

Bedste hilsner

K
Avatar billede strangeaway Nybegynder
20. oktober 2007 - 13:59 #3
Genstartede efter ovenstående proces og problemet er det samme!
Avatar billede egonspock Seniormester
20. oktober 2007 - 14:46 #4
Hvis ikke kan reparere er det nok fordi du har en tidligere udgave af OS X. Ved du hvilken version du kører?

En mulighed er at starte i consol-mode ved at holde æble-s nede ved start af computeren og derefter skrive

fsck -fy

og trykke enter. det vil reparere harddisken. Det er muligt at du skal bruge et + til at lave minus-tegnet, da tastaturet kører amerikansk på det tidspunkt af processen.

Det er ikke sikkert at det vil løse dit problem, men det er godt at få gjort.
Avatar billede strangeaway Nybegynder
20. oktober 2007 - 14:47 #5
Har så formig med "sikker opstart" (altså holde shift nede under opstart) Finder gør stadig det samme ... undrer mig virkelig!
Avatar billede egonspock Seniormester
20. oktober 2007 - 14:53 #6
Det er nok bare en preferencefil, der ikke har det godt. Men du skal have repareret harddisken først. (det kan godt have sammenhæng).
Avatar billede strangeaway Nybegynder
20. oktober 2007 - 23:56 #7
Kære eksperter og især hr. Spock...!

Har været ude det meste af dagen, så Mac-problemer har fået lov at være Mac-problemer .. . savner sgu næsten Windows - der var så mange problemer, at man selv lærte at løse dem hen ad vejen! Når ens Mac for første gang driller, så føler man Ragnarok venter lige om hjørnet.

Nå, men jeg har forsøgt at starte i consol-mode og kørt en fsck -fy. Den melder, at "System HD seems to be okay".

Jeg var lidt i tvivl om, hvad jeg så skulle for at komme ud af det, så det blev den "hårde genstart" med on/off-knappen. PROBLEMET ER STADIG DET SAMME... er ved at hårene  ud af hovedet.

Har også forsøgt mig med diverse diskværktøjer, der findes i OnyX ... dette også uden resultat.

Angående min version af OS så kører jeg OS X 10.4.10 og kører automatisk softwareopdatering, så der burde vel ikke være noget meget nyere...

Håber virkelig jeg med Jeres hjæan få løst det her!

På forhånd tak for al jeres hjælp...
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2007 - 00:29 #8
Jeg tror at det er din Finder-præferencefil, der er gået i udu. Kan du finde en fil, der hedder com.apple.Finder.plist evt. med spotlight og smide den i papirkurven? Derefter skal man have genstartet Finder rigtigt ved at bruge det vindue, der kommer frem med æble-alt-esc.
hvis ikke må vi ty til kommandolinjen i Terminalen, men prøv lige den nemme vej først :)
Avatar billede strangeaway Nybegynder
21. oktober 2007 - 01:22 #9
Hej Egon

Fandt dette råd ved selv at søge lidt rundt på nettet og havde lige prøvet det inden jeg så du havde skrevet det.

Det har ikke hjulpet :-(

Nu har jeg til gengæld opdaget, at jeg en gang ud af tre cirka, kan få finder til at stoppe med at genstarte hele tiden, ved at lukke skærmen ned på den bærbare, så den går i dvale og åbne igen ... det er sgu mærkeligt.

Har lige kørt diskværkstøj igen, og nu melder den, at der ikke er nogen fejl:

Kontrollerer enheden “Macintosh HD”
Kontrollerer HFS Plus-enhed.
Kontrollerer Extents Overflow-arkiv.
Kontrollerer katalogarkiv.
Kontrollerer arkiver med mange forbindelser.
Kontrollerer kataloghierarkiet.
%)
Kontrollerer arkivet Extended Attributes.
Kontrollerer enhedens bitmap.
Kontrollerer oplysninger om enheden.
Enheden Macintosh HD synes at være i orden.
Aktiverer disk

1 HFS-enhed undersøgt
    Enhed blev kontrolleret

Du kommer til at arbejde for de 200 point, men jeg er dig dybt taknemmelig for din indats!!!
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2007 - 01:56 #10
he, det er da en spændende opgave! Kan du starte for Konsol-programmet, som du finder i Hjælpeprogrammer?
Der kan du få en liste af log-filer frem til venstre ved at trykke på logarkiver-knappen for oven til venstre. Der skal du se efter i tre filer: 1) console.log 2) system.log og 3) enten under ~/Library/logs/CrashReporter eller /Library/logs/Crashreporter, en fil ved navn Finder.crash.log. I de to første kan du måske finde noget ved at filtrere på Finder og se hvad der går igen der. Hvis der er noget i den tredje, så vil det være fint hvis du lige tager første afsnit og klistrer det herind, eller skriver lidt om hvad der står.

Det skal lige med, at jeg aldrig har set det problem, du har, men det betyder ikke, at det ikke kan løses.

Har du prøvet at lave en ny bruger og se om du kan genskabe fejlen når du er logget ind som den?
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2007 - 01:57 #11
(det er ret svært at troubleshoote, når man ikke ved hvor meget IT-erfaring, der sidder i den anden ende, så hvis jeg spørger om noget, der er for langt ude i hampen til at du forstår det, må du sige til! )
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2007 - 02:00 #12
Hvis du har mulighed for det, var det måske en ide at tage kontakt til en lokal brugergruppe, der hvor du nu må være. Der er en liste af franske brugergrupper her:
http://www.apple.com/fr/usergroups/
Mht. sprog i den sammenhæng, kan du bare skifte sprog i systemindstillinger->international. Så skifter den automatisk, når Finder genstarter.
Avatar billede strangeaway Nybegynder
21. oktober 2007 - 02:17 #13
Hej igen...

Nu er vi derude hvor jeg begynder ikke at forstå noget ... disse crash-logs er ren volapyk for mig.

Nå men i 1) console.log og 2) system.log er der et hav af beskeder om at Finder er crashed cirka hver 6. sekund den sidste times tid ... det ser således ud:

===== Oversigt starter ved offset 1263835 i arkivet med længden 1394907. ====
===== Brug Arkiv->Indlæs igen (Kmd-R) til at vise mere. ====
:39:58 kent-kjersgaard-hansens-computer crashdump[1351]: Finder crashed
Oct 21 00:39:58 kent-kjersgaard-hansens-computer crashdump[1351]: crash report written to: /Users/kentkjersgaard-hansen/Library/Logs/CrashReporter/Finder.crash.log
Oct 21 00:40:04 kent-kjersgaard-hansens-computer crashdump[1353]: Finder crashed
Oct 21 00:40:04 kent-kjersgaard-hansens-computer crashdump[1353]: crash report written to: /Users/kentkjersgaard-hansen/Library/Logs/CrashReporter/Finder.crash.log

... og fortsætter i samme dur...!

I 3) ~/Library/logs/CrashReporter ved jeg simpelthen ikke, hvad jeg skal kigge efter, så jeg paster hele skidtet. Håber det giver mening for dig:

===== Oversigt starter ved offset 342721083 i arkivet med længden 342852155. ====
===== Brug Arkiv->Indlæs igen (Kmd-R) til at vise mere. ====
TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
91  com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
92  com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
93  com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
94  com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
95  com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
96  com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
97  com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
98  com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
99  com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
100 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
101 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
102 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
103 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
104 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
105 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
106 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
107 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
108 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
109 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
110 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
111 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
112 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
113 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
114 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
115 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
116 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
117 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
118 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
119 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
120 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
121 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
122 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
123 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
124 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
125 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
126 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
127 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
128 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
129 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
130 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
131 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
132 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
133 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
134 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
135 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
136 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
137 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
138 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
139 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
140 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
141 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
142 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
143 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
144 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
145 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
146 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
147 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
148 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
149 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
150 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
151 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
152 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
153 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
154 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
155 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
156 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
157 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
158 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
159 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
160 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
161 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
162 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
163 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
164 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
165 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
166 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
167 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
168 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
169 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
170 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
171 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
172 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
173 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
174 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
175 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
176 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
177 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
178 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
179 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
180 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
181 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
182 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
183 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
184 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
185 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
186 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
187 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
188 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
189 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
190 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
191 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
192 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
193 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
194 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
195 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
196 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
197 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
198 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
199 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
200 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
201 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
202 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
203 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
204 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
205 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
206 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
207 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
208 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
209 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
210 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
211 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
212 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
213 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
214 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
215 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
216 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
217 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
218 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
219 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
220 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
221 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
222 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
223 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
224 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
225 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
226 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
227 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
228 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
229 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
230 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
231 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
232 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
233 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
234 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
235 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
236 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
237 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
238 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
239 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
240 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
241 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
242 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
243 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
244 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
245 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
246 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
247 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
248 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
249 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
250 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
251 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
252 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
253 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
254 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
255 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
256 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
257 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
258 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
259 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
260 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
261 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
262 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
263 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
264 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
265 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
266 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
267 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
268 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
269 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
270 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
271 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
272 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
273 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
274 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
275 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
276 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
277 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
278 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
279 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
280 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
281 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
282 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
283 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
284 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
285 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
286 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
287 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
288 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
289 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
290 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
291 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
292 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
293 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
294 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
295 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
296 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
297 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
298 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
299 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
300 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
301 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
302 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
303 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
304 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
305 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
306 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
307 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
308 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
309 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
310 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
311 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
312 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
313 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
314 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
315 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
316 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
317 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
318 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
319 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
320 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
321 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
322 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
323 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
324 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
325 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
326 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
327 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
328 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
329 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
330 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
331 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
332 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
333 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
334 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
335 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
336 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
337 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
338 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
339 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
340 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
341 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
342 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
343 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
344 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
345 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
346 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
347 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
348 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
349 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
350 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
351 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
352 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
353 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
354 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
355 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
356 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
357 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
358 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
359 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
360 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
361 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
362 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
363 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
364 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
365 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
366 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
367 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
368 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
369 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
370 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
371 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
372 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
373 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
374 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
375 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
376 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
377 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
378 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
379 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
380 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
381 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
382 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
383 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
384 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
385 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
386 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
387 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
388 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
389 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
390 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
391 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
392 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
393 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
394 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
395 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
396 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
397 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
398 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
399 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
400 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
401 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
402 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
403 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
404 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
405 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
406 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
407 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
408 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
409 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
410 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
411 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
412 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
413 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
414 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
415 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
416 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
417 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
418 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
419 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
420 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
421 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
422 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
423 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
424 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
425 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
426 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
427 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
428 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
429 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
430 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
431 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
432 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
433 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
434 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
435 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
436 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
437 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
438 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
439 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
440 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
441 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
442 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
443 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
444 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
445 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
446 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
447 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
448 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
449 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
450 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
451 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
452 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
453 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
454 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
455 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
456 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
457 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
458 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
459 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
460 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
461 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
462 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
463 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
464 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
465 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
466 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
467 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
468 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
469 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
470 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
471 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
472 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
473 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
474 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
475 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
476 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
477 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
478 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
479 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
480 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
481 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
482 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
483 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
484 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
485 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
486 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
487 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
488 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
489 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
490 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
491 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
492 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
493 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
494 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
495 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
496 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
497 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
498 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
499 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
500 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
501 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
502 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
503 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
504 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
505 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
506 com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
507 com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
508 com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826

Thread 1:
0  libSystem.B.dylib                  0x90026d5c kevent + 12
1  ...ple.CoreServices.CarbonCore     0x90cb8c6c PrivateMPEntryPoint + 51
2  libSystem.B.dylib                  0x90024227 _pthread_body + 84

Thread 2:
0  libSystem.B.dylib                  0x900248c7 semaphore_wait_signal_trap + 7
1  ...ple.CoreServices.CarbonCore     0x90cb8e11 MPWaitOnQueue + 198
2  com.apple.DesktopServices          0x9271c953 TNodeSyncTask::SyncTaskProc(void*) + 143
3  ...ple.CoreServices.CarbonCore     0x90cb8c6c PrivateMPEntryPoint + 51
4  libSystem.B.dylib                  0x90024227 _pthread_body + 84

Thread 0 crashed with X86 Thread State (32-bit):
  eax: 0x00000014  ebx: 0x90002b7a  ecx: 0x00000000  edx: 0x01800000
  edi: 0xa080b1c0  esi: 0xa0813900  ebp: 0xbf8000e8  esp: 0xbf7fffc0
  ss: 0x0000001f  efl: 0x00010286  eip: 0x90002dfe  cs: 0x00000017
  ds: 0x0000001f  es: 0x0000001f  fs: 0x00000000  gs: 0x00000037

Binary Images Description:
    0x1000 -  0x2ccfff com.apple.finder 10.4.7    /System/Library/CoreServices/Finder.app/Contents/MacOS/Finder
  0x5ae000 -  0x5affff com.apple.textencoding.unicode 2.1    /System/Library/TextEncodings/Unicode Encodings.bundle/Contents/MacOS/Unicode Encodings
0x8fe00000 - 0x8fe4afff dyld 46.12    /usr/lib/dyld
0x90000000 - 0x90171fff libSystem.B.dylib     /usr/lib/libSystem.B.dylib
0x901c1000 - 0x901c3fff libmathCommon.A.dylib     /usr/lib/system/libmathCommon.A.dylib
0x901c5000 - 0x90202fff com.apple.CoreText 1.1.2 (???)    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/CoreText.framework/Versions/A/CoreText
0x90229000 - 0x902fffff ATS     /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/ATS.framework/Versions/A/ATS
0x9031f000 - 0x90774fff com.apple.CoreGraphics 1.258.75 (???)    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/CoreGraphics.framework/Versions/A/CoreGraphics
0x9080b000 - 0x908d3fff com.apple.CoreFoundation 6.4.7 (368.28)    /System/Library/Frameworks/CoreFoundation.framework/Versions/A/CoreFoundation
0x90911000 - 0x90911fff com.apple.CoreServices 10.4 (???)    /System/Library/Frameworks/CoreServices.framework/Versions/A/CoreServices
0x90913000 - 0x90a07fff libicucore.A.dylib     /usr/lib/libicucore.A.dylib
0x90a57000 - 0x90ad6fff libobjc.A.dylib     /usr/lib/libobjc.A.dylib
0x90aff000 - 0x90b63fff libstdc++.6.dylib     /usr/lib/libstdc++.6.dylib
0x90bd2000 - 0x90bd9fff libgcc_s.1.dylib     /usr/lib/libgcc_s.1.dylib
0x90bde000 - 0x90c51fff com.apple.framework.IOKit 1.4.8 (???)    /System/Library/Frameworks/IOKit.framework/Versions/A/IOKit
0x90c66000 - 0x90c78fff libauto.dylib     /usr/lib/libauto.dylib
0x90c7e000 - 0x90f24fff com.apple.CoreServices.CarbonCore 682.26    /System/Library/Frameworks/CoreServices.framework/Versions/A/Frameworks/CarbonCore.framework/Versions/A/CarbonCore
0x90f67000 - 0x90fcffff com.apple.CoreServices.OSServices 4.1    /System/Library/Frameworks/CoreServices.framework/Versions/A/Frameworks/OSServices.framework/Versions/A/OSServices
0x91008000 - 0x91047fff com.apple.CFNetwork 129.21    /System/Library/Frameworks/CoreServices.framework/Versions/A/Frameworks/CFNetwork.framework/Versions/A/CFNetwork
0x9105a000 - 0x9106afff com.apple.WebServices 1.1.3 (1.1.0)    /System/Library/Frameworks/CoreServices.framework/Versions/A/Frameworks/WebServicesCore.framework/Versions/A/WebServicesCore
0x91075000 - 0x910f4fff com.apple.SearchKit 1.0.5    /System/Library/Frameworks/CoreServices.framework/Versions/A/Frameworks/SearchKit.framework/Versions/A/SearchKit
0x9112e000 - 0x9114cfff com.apple.Metadata 10.4.4 (121.36)    /System/Library/Frameworks/CoreServices.framework/Versions/A/Frameworks/Metadata.framework/Versions/A/Metadata
0x91158000 - 0x91166fff libz.1.dylib     /usr/lib/libz.1.dylib
0x91169000 - 0x91308fff com.apple.security 4.5.2 (29774)    /System/Library/Frameworks/Security.framework/Versions/A/Security
0x91406000 - 0x9140efff com.apple.DiskArbitration 2.1.1    /System/Library/Frameworks/DiskArbitration.framework/Versions/A/DiskArbitration
0x91415000 - 0x9141cfff libbsm.dylib     /usr/lib/libbsm.dylib
0x91420000 - 0x91446fff com.apple.SystemConfiguration 1.8.6    /System/Library/Frameworks/SystemConfiguration.framework/Versions/A/SystemConfiguration
0x91458000 - 0x914cefff com.apple.audio.CoreAudio 3.0.4    /System/Library/Frameworks/CoreAudio.framework/Versions/A/CoreAudio
0x9151f000 - 0x9151ffff com.apple.ApplicationServices 10.4 (???)    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/ApplicationServices
0x91521000 - 0x9154dfff com.apple.AE 314 (313)    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/AE.framework/Versions/A/AE
0x91560000 - 0x91634fff com.apple.ColorSync 4.4.9    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/ColorSync.framework/Versions/A/ColorSync
0x9166f000 - 0x916e2fff com.apple.print.framework.PrintCore 4.6 (177.13)    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/PrintCore.framework/Versions/A/PrintCore
0x91710000 - 0x917b9fff com.apple.QD 3.10.24 (???)    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/QD.framework/Versions/A/QD
0x917df000 - 0x9182afff com.apple.HIServices 1.5.2 (???)    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/HIServices.framework/Versions/A/HIServices
0x91849000 - 0x9185ffff com.apple.LangAnalysis 1.6.3    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/LangAnalysis.framework/Versions/A/LangAnalysis
0x9186b000 - 0x91886fff com.apple.FindByContent 1.5    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/FindByContent.framework/Versions/A/FindByContent
0x91891000 - 0x918cefff com.apple.LaunchServices 182    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/LaunchServices.framework/Versions/A/LaunchServices
0x918e2000 - 0x918eefff com.apple.speech.synthesis.framework 3.5    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/SpeechSynthesis.framework/Versions/A/SpeechSynthesis
0x918f5000 - 0x91935fff com.apple.ImageIO.framework 1.5.5    /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/ImageIO.framework/Versions/A/ImageIO
0x91948000 - 0x919fafff libcrypto.0.9.7.dylib     /usr/lib/libcrypto.0.9.7.dylib
0x91a40000 - 0x91a56fff libcups.2.dylib     /usr/lib/libcups.2.dylib
0x91a5b000 - 0x91a79fff libJPEG.dylib     /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/ImageIO.framework/Versions/A/Resources/libJPEG.dylib
0x91a7e000 - 0x91addfff libJP2.dylib     /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/ImageIO.framework/Versions/A/Resources/libJP2.dylib
0x91aef000 - 0x91af3fff libGIF.dylib     /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/ImageIO.framework/Versions/A/Resources/libGIF.dylib
0x91af5000 - 0x91b7bfff libRaw.dylib     /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/ImageIO.framework/Versions/A/Resources/libRaw.dylib
0x91b7f000 - 0x91bbcfff libTIFF.dylib     /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/ImageIO.framework/Versions/A/Resources/libTIFF.dylib
0x91bc2000 - 0x91bdcfff libPng.dylib     /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/ImageIO.framework/Versions/A/Resources/libPng.dylib
0x91be1000 - 0x91be3fff libRadiance.dylib     /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/ImageIO.framework/Versions/A/Resources/libRadiance.dylib
0x91be5000 - 0x91cc3fff libxml2.2.dylib     /usr/lib/libxml2.2.dylib
0x91ce0000 - 0x91ce0fff com.apple.Accelerate 1.3.1 (Accelerate 1.3.1)    /System/Library/Frameworks/Accelerate.framework/Versions/A/Accelerate
0x91ce2000 - 0x91d70fff com.apple.vImage 2.5    /System/Library/Frameworks/Accelerate.framework/Versions/A/Frameworks/vImage.framework/Versions/A/vImage
0x91d77000 - 0x91d77fff com.apple.Accelerate.vecLib 3.3.1 (vecLib 3.3.1)    /System/Library/Frameworks/Accelerate.framework/Versions/A/Frameworks/vecLib.framework/Versions/A/vecLib
0x91d79000 - 0x91dd2fff libvMisc.dylib     /System/Library/Frameworks/Accelerate.framework/Versions/A/Frameworks/vecLib.framework/Versions/A/libvMisc.dylib
0x91ddb000 - 0x91dfffff libvDSP.dylib     /System/Library/Frameworks/Accelerate.framework/Versions/A/Frameworks/vecLib.framework/Versions/A/libvDSP.dylib
0x91e07000 - 0x92210fff libBLAS.dylib     /System/Library/Frameworks/Accelerate.framework/Versions/A/Frameworks/vecLib.framework/Versions/A/libBLAS.dylib
0x9224a000 - 0x925fefff libLAPACK.dylib     /System/Library/Frameworks/Accelerate.framework/Versions/A/Frameworks/vecLib.framework/Versions/A/libLAPACK.dylib
0x9262b000 - 0x92718fff libiconv.2.dylib     /usr/lib/libiconv.2.dylib
0x9271a000 - 0x92797fff com.apple.DesktopServices 1.3.6    /System/Library/PrivateFrameworks/DesktopServicesPriv.framework/Versions/A/DesktopServicesPriv
0x927d8000 - 0x92a08fff com.apple.Foundation 6.4.8 (567.29)    /System/Library/Frameworks/Foundation.framework/Versions/C/Foundation
0x92bb5000 - 0x92bb5fff com.apple.Carbon 10.4 (???)    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Carbon
0x92bb7000 - 0x92bc7fff com.apple.ImageCapture 3.0.4    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/ImageCapture.framework/Versions/A/ImageCapture
0x92bd6000 - 0x92bdefff com.apple.speech.recognition.framework 3.6    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/SpeechRecognition.framework/Versions/A/SpeechRecognition
0x92be4000 - 0x92beafff com.apple.securityhi 2.0.1 (24742)    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/SecurityHI.framework/Versions/A/SecurityHI
0x92bf0000 - 0x92c81fff com.apple.ink.framework 101.2.1 (71)    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/Ink.framework/Versions/A/Ink
0x92c95000 - 0x92c99fff com.apple.help 1.0.3 (32.1)    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/Help.framework/Versions/A/Help
0x92c9c000 - 0x92cbafff com.apple.openscripting 1.2.5 (???)    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/OpenScripting.framework/Versions/A/OpenScripting
0x92ccc000 - 0x92cd2fff com.apple.print.framework.Print 5.2 (192.4)    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/Print.framework/Versions/A/Print
0x92cd8000 - 0x92d3bfff com.apple.htmlrendering 66.1 (1.1.3)    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/HTMLRendering.framework/Versions/A/HTMLRendering
0x92d62000 - 0x92da3fff com.apple.NavigationServices 3.4.4 (3.4.3)    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/NavigationServices.framework/Versions/A/NavigationServices
0x92dca000 - 0x92dd8fff com.apple.audio.SoundManager 3.9.1    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/CarbonSound.framework/Versions/A/CarbonSound
0x92ddf000 - 0x92de4fff com.apple.CommonPanels 1.2.3 (73)    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/CommonPanels.framework/Versions/A/CommonPanels
0x92de9000 - 0x930defff com.apple.HIToolbox 1.4.9 (???)    /System/Library/Frameworks/Carbon.framework/Versions/A/Frameworks/HIToolbox.framework/Versions/A/HIToolbox
0x93d4d000 - 0x93e07fff com.apple.audio.toolbox.AudioToolbox 1.4.5    /System/Library/Frameworks/AudioToolbox.framework/Versions/A/AudioToolbox
0x93e4a000 - 0x93e4afff com.apple.audio.units.AudioUnit 1.4.3    /System/Library/Frameworks/AudioUnit.framework/Versions/A/AudioUnit
0x946f6000 - 0x9473efff com.apple.bom 8.5 (86.3)    /System/Library/PrivateFrameworks/Bom.framework/Versions/A/Bom
0x94843000 - 0x94852fff libCGATS.A.dylib     /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/CoreGraphics.framework/Versions/A/Resources/libCGATS.A.dylib
0x94859000 - 0x94864fff libCSync.A.dylib     /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/CoreGraphics.framework/Versions/A/Resources/libCSync.A.dylib
0x948b0000 - 0x948cafff libRIP.A.dylib     /System/Library/Frameworks/ApplicationServices.framework/Versions/A/Frameworks/CoreGraphics.framework/Versions/A/Resources/libRIP.A.dylib
0x948d0000 - 0x94bd9fff com.apple.QuickTime 7.2.0    /System/Library/Frameworks/QuickTime.framework/Versions/A/QuickTime
0x94f25000 - 0x94f2afff com.apple.filesync 3.1 (99.9.0)    /System/Library/PrivateFrameworks/FileSync.framework/Versions/A/FileSync

**********

Host Name:      kent-kjersgaard-hansens-computer
Date/Time:      2007-10-21 01:49:39.468 +0200
OS Version:    10.4.10 (Build 8R2218)
Report Version: 4

Command: Finder
Path:    /System/Library/CoreServices/Finder.app/Contents/MacOS/Finder
Parent:  WindowServer [59]

Version:        10.4.7 (10.4.7)
Build Version:  4
Project Name:  Finder_FE
Source Version: 5292900

PID:    310
Thread: 0

Exception:  EXC_BAD_ACCESS (0x0001)
Codes:      KERN_INVALID_ADDRESS (0x0001) at 0xbf7fffdc

Thread 0 Crashed:
0  libSystem.B.dylib                  0x90002dfe szone_malloc + 12
1  libSystem.B.dylib                  0x90002da7 malloc_zone_malloc + 571
2  com.apple.CoreFoundation          0x9080c5db _CFRuntimeCreateInstance + 155
3  com.apple.CoreFoundation          0x9080fe09 __CFArrayInit + 400
4  com.apple.CoreFoundation          0x90811a9b CFArrayCreate + 33
5  ATS                                0x9024f257 FindFontFromName(__CFString const*, unsigned long, unsigned long const*, unsigned long*, unsigned char) + 369
6  ATS                                0x9024efb1 _eATSFontFindVariationFromPostScriptName + 451
7  ATS                                0x9024ed8c _eATSFontFindFromPostScriptName + 46
8  ATS                                0x9024ed48 ATSFontFindFromPostScriptName + 62
9  com.apple.CoreText                0x901edfec TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 232
10  com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
11  com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
12  com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
13  com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
14  com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
15  com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
16  com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
17  com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
18  com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
19  com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
20  com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
21  com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
22  com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
23  com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
24  com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
25  com.apple.CoreText                0x901d7ad8 TPhysicalDescriptor::GetDefaultFallbacks() const + 826
26  com.apple.CoreText                0x901e652f TPhysicalDescriptor::CreateDefaultDescriptorForString(__CFString const*, CFRange) const + 25
27  com.apple.CoreText                0x901ee033 TSplicedFontDescriptor::CopyCascadeList() const + 303
28  com.apple.CoreText                0x901d7ad
Avatar billede strangeaway Nybegynder
21. oktober 2007 - 02:21 #14
Måske jeg skal overveje at mødes med nogle franske eksperter ... men jeg var i en såkaldt "Apple expert"-butik i dag, og de var simplethen så arrogante og irriterende ... jeg prøvede bare om jeg kunne få lov at låne en installations-disk, men den franske arrogance var på sin plads og jeg endte med at gå rasende derfra...!

De ville bare ha' den indleveret og forhåbentlig score nogle penge!!! Arrrrgggghhhh!
Avatar billede strangeaway Nybegynder
21. oktober 2007 - 02:36 #15
Okay det er faktisk lidt pinligt, at jeg ikke har forsøgt noget af det allerførste du nævnte før nu.

Har oprettet en ny bruger og loggede ind, så opfører Finder sig som den skal. Men det kan jo ikke rigtig passe, at det er den bedste løsning... jeg mister jo ALT i opsætningen af min kære Mac eller....?

Jeg har oprettet den nye konti som admin også, så jeg nu har to konti der er det. Med den nye bruger kan jeg ikke gå ind og åbne mine gamle mapper ... får beskeden "Mappen "XXX" kan ikke åbnes fordi du har for få adgangstilladelser."

Er det her vejen vi skal gå, og hvis det er, hvordan gør jeg det så lettest. Har det sådan, at min MAc helst skal være så "ren" som muligt og ingen rod, og jeg vil helst kun ha' en brugerkonto og så videre ... så hvis alt skal flyttes til en ny, vil jeg helst at alt jo selvfølgelig er og ser ud, som det gjorde før og alt det gamle er "væk" altså kopieret fuldstændig over til den nye bruger og der ikke ligger dubletter rundt omkring...

Håber du forstår, hvaqd jeg mener...
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2007 - 03:39 #16
Det går skam fint. Det er rigtig godt at din Finder opfører sig som den skal med en ny bruger, og på grund af afstanden er det nok nemmest for dig at hive alle dine dokumenter over i den fra den gamle bruger og så simpelthen slette den gamle.

Du får adgang til den gamle brugers mapper indefra den nye bruger ved at gå i Harddisk->brugere. I den mappe ligger der to eller tre mapper, hhv. den nye, den gamle og måske en fællesbruger.

Så vælger du mappen for den gamle bruger og tager en info på den med æble-i. I den ser du nederst Ejer og tilladelser og folder flere oplysninger ud, hvis den ikke allerede er det. Der er en lås, som du kan klikke på og autorisere dig. Dernæst ændrer du ejeren til den nye bruger og klikker på anvend op underliggende emner og gennemfører den proces. Så bør du have fuld adgang til den gamle brugers sager. Derfra kopierer du så det over, du mener er relevant. Hvis du har programmer, der har installeret noget i Bibliotek->application support, skal det også kopieres med over. Så skal du blot checke at alle programmer virker og evt. tage mere med, om nødvendigt. Når der så er gået nogle dage, kan du så stille og roligt slette de resterende mapper (f. eks. Cache-mappen i biblioteket), men først tømme papirkurven, når du føler dig sikker på at det kører som det skal.

Jeg er klar over at det gør lidt ondt og tager noget tid, men det er nok den nemmeste måde at komme videre på.

Der er dog en ting, det kunne være: det ser ud som om at der er et font/skrifttypeproblem, så hvis der i dit gamle bibliotek er en mappe med Fonts (ikke fontcollection), så kan det være dem, der driller. Du skrev at du havde haft Onyx i gang. Har du også slettet skrifttype-cachen? (Oprydning->Cacher) Ellers kan det være den, der driller: prøv at fjerne alle Cacher og se om det ikke hjælper inden du går i gang med at flytte filer, det kan aldrig skade. Når Onyx er færdig er det meget vigtigt at du lader den genstarte computeren med det samme i øvrigt, for ellers er det ikke sikkert at det hjælper.
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2007 - 12:15 #17
Jeg er i øvrigt kommet i tanke om en ting: har du mange fonts installeret? Så kan det have en sammenhæng. Jeg har engang set en maskine med et par tusinde fonts, der teede sig mærkeligt. Vi installerede et font-håndteringsprogram som Suitcase, der kun slår fonte til, når der er behov for dem og så kørte det igen. Bemærk dog at den feature kommer i Leopard, Mac OS X 10.5, der bliver lanceret på fredag d. 26. 10.
Avatar billede strangeaway Nybegynder
21. oktober 2007 - 15:29 #18
Hej Egon.

Har lige prøvet at slette skrifttype cachen. Det hjalp ikke.

Jeg mener ikke, at jeg har mange fonte. Har mappen Fontcollection og derudover mappen Fonts, hvor der ligger cirka 100 fonte. Installerede en række nye i sidste uge og slettede mange af de gamle (primært kinesiske og sådan noget).

Jeg er en lille smule nervøs for den 'operation' du har mig på vej ud i. Er lidt nervøs for at miste noget crucial, men det lyder jo som om det næsten er idiotsikkert.

Det eneste jeg skal tage fra den gamle brugers Bibliotek er det Application Support?

Ellers så tror jeg du snart skal smide et svar ... du har så meget fortjent de 200 point! :-)
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2007 - 16:48 #19
okay, så ved vi næsten med sikkerhed hvad der er problemet. Du er kommet til at rydde lidt for meget op, og har fået slettet en font, som et eller andet vigtigt program er sat op til at bruge med din gamle bruger (måske er det at Finder genstarter blot et symptom på hvad der er galt og ikke selve det bagvedliggende problem).

Måske kan vi være heldige at det måske relaterer sig til en font, der har det skidt. Prøv at åben det program, der hedder Skriftbog og vælg alle skrifter. I Arkiv-menuen kan du så vælge "Godkend skrifter", og så vil den gennemgå skrifterne for fejl. Det er et lidt langt skud, men absolut værd at prøve.

Hvis vi kan undgå det, vil det helt klart være nemmest, hvis du bare kan beholde din gamle bruger, men vi tager lige et skridt ad gangen. Point finder vi ud af når det virker igen :-)
Avatar billede strangeaway Nybegynder
21. oktober 2007 - 17:03 #20
Hmmmm det har du sikkert ret i. Jeg har ikke selv tænkt over det, fordi jeg rydder op i fontene tre-fire dage før dette problem opstår, men du har da sikkert ret. Især når du kan se på konsol-log'en at der er noget galt med fontene.

Jeg har kørt "Godkend skrifter" i Skriftbog, og alle skrifter er godkendt.
Avatar billede strangeaway Nybegynder
21. oktober 2007 - 17:08 #21
jeg undrer mig helt vildt over det her med, at jeg bare skal lukke skærmen ned og åbne den igen, så holder Finder op med at skabe sig tosset. Det forstår jeg virkelig ikke...!
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2007 - 17:22 #22
Måske er det en udvidelse, en menu-ting eller noget lignende, som blot bruger Finder som "afsæt" og når det så går ged i, dør den selv og Finder sammen med. Problemet er at det kan være relativt mange ting, der dog alle lever i din brugers Biblioteksmappe. For at få et overblik, kan man installere en systemindstillings-preference pane, som det så smukt hedder, der hedder Diablotin. Den er tilfældigvis fransk og fås herfra: http://mac-gratuit.fr/telecharger/Diablotin.html
Med den kan man se hvilke baggrunds-sager, der er slået til, hvilke der tilhører brugeren og hvilke der tilhører systemet. I første omgang kan du jo installere det og slå alle brugertingene til en for en og så se hvilken, der giver problemer. Det er måske lidt omstændeligt, men nemmere end at skifte bruger.
Avatar billede strangeaway Nybegynder
21. oktober 2007 - 17:38 #23
Jeg prøver mig frem med Diablotin.

Kom til at tænke på en anden oplysning, som måske kan spore os (læs dig...) nærmere ind på, hvad der kan være galt.

Min desktop er slet ikke "aktiv". Kom til at tænke på det her, da jeg downloadede Diablotin, som jo skulle lægge sig på desktoppen. Jeg kan se alt inde under HD/Desktop, men rent fysisk er skrivebordet tomt...
Avatar billede strangeaway Nybegynder
21. oktober 2007 - 17:42 #24
... okay har installeret Diablotin, og jeg forstår ikke, hvad det er jeg skal gøre...? :-(
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2007 - 17:51 #25
okay, måske kan der være nogle rettigheder, der er galt med. Prøv at gå i HD->brugere og tag en info (æble-i) på den. Så gå et skridt dybere og se på rettighederne for dit skrivebord og de øvrige mapper. Din bruger skulle gerne både kunne læse og skrive i dem. Det lyder som om at du ikke har adgang til skrivebordet, og det er også noget griseri.
Avatar billede strangeaway Nybegynder
21. oktober 2007 - 21:03 #26
hej Egon...

Jeg har lige været ude det meste af dagen.

Jeg er igen ikke helt med på, hvad du mener, så jeg har taget dette billede: http://picasaweb.google.com/kent.kh/Mac2110072058/photo#5123866750889434146

Det kan du måske forklare lidt mere ud fra...

Kan maskinen selv pludselig lave om på rettigheder, jeg mener alt har jo fungeret upåklageligt tidligere?
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2007 - 22:57 #27
Rettighederne ser fine ud (og god ide at tage et skærmdump). Det er set før at et installationsprogram har ændret på visse rettigheder, men det er heldigvis meget sjældent og medfører hån i Bloggosfæren.

Det var også blot en tanke, da det er lidt mystisk at du ikke kan se noget på skrivebordet. Du kan prøve at gå i hjem->bibliotek->preferences og smide hhv.

com.apple.Finder.plist
com.apple.Desktop.plist
com.apple.Loginwindow.plist
com.apple.HIToolbox.plist
com.apple.Typographypanel.plist

i papirkurven og derefter logge ud og ind igen. Måske er vi heldige at ramme den, der peger et forkert sted hen. Hvis det ikke virker, kan du så fortælle hvilke programmer du har som login-emner (Systemindstillinger->konti->loginemner). Måske har det relation til problemet.
Avatar billede strangeaway Nybegynder
21. oktober 2007 - 23:23 #28
Jeg har smidt de ovennævte ting i papirkurven bortset fra

com.apple.Typographypanel.plist

Den havde jeg ikke i mine preferences.

Problemet er stadig det samme - eneste forskel, da jeg logger på påny, er, at mit skrivebordstema har ændret sig til Apples default.

Mht. login-emner, så har jeg smidt et nyt screendump på:  http://picasaweb.google.com/kent.kh/Mac2110072058/photo#5123903554464193586

Håber du kan bruge det til noget...
Avatar billede egonspock Seniormester
21. oktober 2007 - 23:47 #29
hmm, ikke meget. Jeg ville måske prøve at finde Aktivitetsoversigts-programmet og se om der kørte noget underligt i det, men det er også lidt af et skud i tågen. Måske kan vi troubleshoote på en anden måde. Prøv at lav en ny mappe, som du kan komme til. I den tager du alle præferencefiler og flytter over i. Så genstarter du og ser om det gør nogen forskel. Hvis ikke skal vi kigge et andet sted. Hvis det gør en forskel ved vi at det er noget i den folder det er galt med. Så smider du halvdelen af præferencerne tilbage og gentager processen indtil du finder den, der hoster.
Avatar billede strangeaway Nybegynder
22. oktober 2007 - 11:40 #30
arrrgghhh det er frustrerende det her ... som at løbe hovedet mod en mur igen og igen...!

Nå, men har prøvet at køre aktivitetsoversigt - der er intet der ser unormalt ud.

Derefter lavede jeg en mappe under mine mine dokumenter, hvor jeg smed alt indholdet fra home/library/Preferences over i. Ved genstart står Finder stadig og genstarter hele tiden ... eneste forskel er at alle indstillinger dock osv. er reset til default.

Jeg smider mine gamle preferencefiler tilbage i den originale mappe.

Derudover aner jeg ikke hvad vi skal gøre...?

- Der er jo muligheden med at skifte bruger, der er jeg bare en lille smule bange for, at jeg enten ikke får nok med over, eller jeg får for meget med over og dermed også noget af "sygdommen".

- Jeg prøver at finde en installationsdisk til Mac OS X og laver en backup på min eksterne harddisk (i dette tilfælde skal jeg så høre, hvordan man laver en backup af programmer og sådan noget, da der jo er mange af de programmer jeg har liggende og bruger (eksempelvis Photoshop CS3 og QuarkXpress) hvor jeg ikke har installationsdiske med herned, så alt virker bagefter) formatterer Mac'en og reinstallerer OS og flytter backup'en over.

- Hvis jeg ikke kan finde en installationsdisk er alternativet, at jeg venter til fredag og køber Leopard ... har været lidt i tvivl om hvorvidt jeg skulle investere i den, men dette kan jo være undskyldningen.

Hvad synes du er bedst ... eller er vi ikke helt der, hvor jeg tror vi er endnu...?
Avatar billede strangeaway Nybegynder
22. oktober 2007 - 19:25 #31
Kære mr. Spock

Jeg har givet op og indleveret min Mac til reperation. Der var nogle andre småting, som eksempelvis at cd-drevet kun ville ejecte hver anden gang, som jeg så kunne få kigget på samtidig, og de lovede, at de kunne lave det på to-tre dage.

Så smid mig et svar, så er de 200 point dine.

Tak for kampen!!!
Avatar billede egonspock Seniormester
22. oktober 2007 - 20:36 #32
Hej Kent,
Lidt surt at du er så langt væk, men det er fandens svært at troubleshoote på den måde her. Næste skridt havde været at tage en mappe som InputManagers eller Frameworks ud af biblioteket, men det tager alt sammen lang tid, så jeg forstår godt at du giver den videre. (og jeg skulle lige passe mit arbejde også...). Jeg tror i øvrigt også at Leopard ville hjælpe, så det lød ellers som et godt bud. Men der kan være meget lang tid til fredag...
Nuvel, overvej stadig en Mac-brugergruppe i nærheden, om ikke andet så for at få talt (endnu) mere fransk :-)
Men sig til en anden gang (om noget meget mindre problematisk, forhåbentligt)
Avatar billede strangeaway Nybegynder
23. oktober 2007 - 11:40 #33
Hej Egon

Du kan være sikker på, at jeg garanteret henvender mig en anden gang ... det har jo været en sand fornøjelse ... og selv om vi aldrig kom helt i mål, så har jeg lært en masse im min Mac.

Tak for det ;-)