Avatar billede bubbi66 Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:43 Der er 2 kommentarer

runtime error '1004'

Hej Eksperter.

Jeg har en Excel model som indeholder et ark benævnt "AX_data". I dette ark har jeg oprettet nogle dataforespørgsler som henter data fra Axapta.

I et andet ark er et datoflet, hvor jeg kan angive en dato og derfter trykke opdater på en knap, som er tilknyttet nedenstående makro:

Sub Opdatere_Alt()
'

    For Each qt In Worksheets("AX_data").QueryTables
    qt.Refresh BackgroundQuery:=False
    Next

    For Each pc In ActiveWorkbook.PivotCaches
    pc.Refresh
    Next

End Sub

Det har virket fint indtil nu, men nu får jeg "runtime error '1004'" hvis jeg skifter dato. Det viker fint sålænge jeg ikke skirfter dato.

Er der nogen som kan hjælpe mig her?
Avatar billede jlemming Nybegynder
19. oktober 2007 - 19:31 #1
Det er ikke så du er kommet til at låse arket?, ikke at jeg kan ser at det har noget med dato at gøre. det var bare en ide
Avatar billede bubbi66 Nybegynder
20. oktober 2007 - 07:54 #2
Hej jlemming.

Arket er ikke låst.