Avatar billede vagnerik Nybegynder
17. oktober 2007 - 16:00 Der er 7 kommentarer

Kæmpe ikoner - hvordan gør jeg dem mindre

Mine ikoner på skrivebordet (Windows XP) er pludselig blevet ekstremt store. (Den gængse løsning: At gå i kontrolpanel > skærm > indstillinger og rykke på opløsningen dur ikke - den står allerede til den højeste)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 16:25 #1
højreklik skrivebord - egenskaber - udseende - effekter - fjern vinge i "Brug store ikoner".
Avatar billede hcma Novice
17. oktober 2007 - 16:26 #2
måske:
Egenskaber for skærm -> Udseende -> Effekter -> slet flueben i Store Ikoner
Avatar billede hcma Novice
17. oktober 2007 - 16:27 #3
2 sjæle, 1 tanke  :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 17:26 #4
Smider et svar du enten kan afvise eller acceptere :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. oktober 2007 - 17:26 #5
dyt
Avatar billede vagnerik Nybegynder
18. oktober 2007 - 00:15 #6
1000 tak for begge svar, som dog ikke løser problemet, men det var en forbedring. Både tekst og ikoner er dog stadig større end normalt. Jeg tror, at noget af problemet viser sig, når jeg går ind i kontrolpanel > skærm > indstillinger - her viser der sig to blå kasser øverst i vinduet: Den ene med et et-tal og den anden med et to-tal. Sådan har det ikke set ud tidligere. Lige neden under kan jeg vælge mellem 1. Flere skærme og 2. Standardskærm, men hvis jeg sætter den til standardskærm hopper den af sig selv tilbage til Flere skærme
Avatar billede hcma Novice
18. oktober 2007 - 09:26 #7
gå lige ind i dit kontrolcenter for dit grafikkort og se om du ikke kan ændre indstillingerne der.
Hvis ikke, kan du prøve at geninstallere grafikkortet