Avatar billede tcp Nybegynder
16. oktober 2007 - 18:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

superfræk.dk

Vil gerne have en bedømmelse.

http://www.superfræk.dk
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
16. oktober 2007 - 19:30 #1
hej jeg har nu været inde og kikke på din side jeg synes at den er flot kan godt lide overgangs efekten med den glidene overgang kan også godt lide at menuen følger med når man scorler ned på siden jeg synes også godt om dit banner og farverne på siden de står godt i forhold til hianden

så alt ialt en flot side til at finde rundt på godt gået.
mhv
torben
Avatar billede tcp Nybegynder
19. oktober 2007 - 20:36 #2
Tak torpen send svar
Avatar billede uldumsedb Nybegynder
20. oktober 2007 - 09:33 #3
hej her med svar
torben
Avatar billede dysp Nybegynder
19. november 2007 - 15:09 #4
Siden er lavet af en uprofessionel, men hvis du synes det spiller, så fint nok. Der er så mange ting, som du burde rette, at jeg ikke gider til at remse dem op. Good luck med siden i fremtiden, ellers :)
Avatar billede tcp Nybegynder
31. december 2007 - 14:14 #5
send et svar så lukker jeg ...