Avatar billede fotobob Nybegynder
16. oktober 2007 - 18:19 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Designe Julefrokost-plakat?

Hej

Jeg er medarrangør at af en julefrokost, og i den fobindelse skal der udsendes en indbydelse pr. mail.

Jeg forestiller mig en pdf. lavet i allustrator da jeg allerede bruger dette program til nogle andre ting.

Er der en der ude der mod betaling af nogle point kunne have lyst til, at lave et "skitse" til mig. Formatet er A4 og jeg kunnetænke mig, nogle grafiske elementer, f.eks. bestående af en julekane med julemanden og noget sne. F.eks at der ligger sne på overskiften.

Så det jeg har brug for er, en skabelon hvor jeg selv kan indsætte dato, tid og sted m.v.

Håber at høre fra nogen
Avatar billede fotobob Nybegynder
16. oktober 2007 - 18:27 #1
Point efter nærmere aftale.
Avatar billede public2 Nybegynder
16. oktober 2007 - 19:51 #2
Hej Fotobob.

Jeg kan godt give det et forsøg... Dog bliver det ikke lavet i Illustrator, da jeg mest arbejder i Photoshop. Men jeg kan gøre det, at jeg eksportere den ud i en *.ai til dig, som du så kan lege med.
Og så kan jeg forstå, at du selv vil skrive teksten og finde den rette font?

Mvh
- Public
Avatar billede public2 Nybegynder
16. oktober 2007 - 21:41 #3
Hej igen Fotobob...

Så har jeg prøvet noget her. Julemand i en kane var ikke lige sådan til at finde, og dem jeg fandt var ikke særlig pæne, så jeg prøvede en lidt anden fremgangsmetode.

Men du kan jo se på det her.
Det er en noget mindre størrelse end A4, men har skaleret det ned, så den ikke skal loade det store billede. Det fylder immervæk en hel del.

Se den her:
www.familienstrange.dk/eksperten/christmas_party_01_small.jpg
Avatar billede fotobob Nybegynder
17. oktober 2007 - 08:43 #4
Hej public, er det ikke "bare" et postkort?

Photoshop er fint, men det skal være mere plakat agtigt. Og gerne i nogle stærkere farver end dem du har forsøgt med.
Avatar billede fotobob Nybegynder
17. oktober 2007 - 20:49 #5
hvad siger du?
Avatar billede fotobob Nybegynder
18. oktober 2007 - 16:59 #7
public 2 -er du gået død:-)?
Avatar billede fotobob Nybegynder
18. oktober 2007 - 16:59 #8
Luisek: Mange tak for inspirationen.
Avatar billede fotobob Nybegynder
23. oktober 2007 - 08:23 #9
louisek, point?
Avatar billede louisek Mester
23. oktober 2007 - 15:35 #10
gerne
Avatar billede fotobob Nybegynder
23. oktober 2007 - 17:08 #11
Så er jeg også rimelig flink. 200 point.
Avatar billede levil Nybegynder
30. oktober 2007 - 11:47 #12
Er skabelonen lavet? Fik du ikke bare links?
30. oktober 2007 - 11:56 #13
Er dette spørgsmål så ikke længere aktuelt?
http://www.eksperten.dk/spm/802319