Avatar billede fifthmicado Nybegynder
09. oktober 2007 - 15:12 Der er 2 kommentarer

Hjælp til brænding/klipning af film

Film man dl fylder somregel 712 - 702 - 704mb og det er åbenbart ikke muligt at købe tomme cd'er på 800mb herhjemme i dk.
Mit spørgsmål er så, hvilket program kan bruges til at mindste størrelsen af filmen, så det kan være på en 700mb's disk?

For eksempel ved at klippe lidt af starten og slutningen af filmen, eller ved hjælp af et andet program?
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. oktober 2007 - 15:31 #1
"Film man dl". Det er ikke tilladt at oprette sådanne spørgsmål herinde. Så du skal nok ikke regne med så meget hjælp ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. oktober 2007 - 15:32 #2