Avatar billede swat Nybegynder
06. oktober 2007 - 09:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

phpbb mysql kan ikke sende pm til bruger

Hej alle

Jeg har kastede mig ud i at lave et familie forum med phpbb3.

jeg har fået det meste op at køre men kan ikke få det til at virke med "PM"

Når man skal sende en pm til bruger eller bruger imellem kommer den bare med en fejl ??? Module not accessible

ved ikke helt hvor jeg skal lede efter fejlen ?

mit webhotel er b one kan det værre derfor ?

eller skal jeg lave noget under "jabber"
skal det sætte op ? og hvis ja nogle der kender til hvordan ?

Håber der er nogle hajer derude....er ved at blive helt firkantede af det....
Avatar billede leif Seniormester
06. oktober 2007 - 09:58 #1
Nu ved du godt at phpBB3 kun er ude i Release Candidate, dvs. ikke helt stabil version
Avatar billede swat Nybegynder
06. oktober 2007 - 10:06 #2
joo det stod der godt nok !! men betyder det at hele funktionen "PM" til bruger ikke virker ? jeg kan ikke helt finde noget om det ????

Det viker bare som et modul der mangler eller noget jeg ikke har sat rigtig op
Avatar billede leif Seniormester
06. oktober 2007 - 10:33 #3
Jeg har lige sat en default phpBB3 op og kan sagtens sende PM
Avatar billede swat Nybegynder
06. oktober 2007 - 10:38 #4
hmm mærkeligt !jeg har hentede den her http://www.phpbb.com/downloads/

er der forskellig version ???
Avatar billede leif Seniormester
06. oktober 2007 - 10:39 #5
Har du rodet med PM settings eller rettigheder ?
Avatar billede swat Nybegynder
06. oktober 2007 - 11:22 #6
nej jeg har prøvet at fjern og tilføje brugen af PM for at se om det blev "opdateret" rigtigt igen ?

Er det et modul der styre det ? et jeg kan mangle ?

Hvad er "jabber" ? har det noget med det at gøre ?
Avatar billede leif Seniormester
07. oktober 2007 - 13:49 #7
Nej, Jabber er noget andet !

Har du kigget i deres eget forum om der er noget ? http://www.phpbb.com/community/viewforum.php?f=46&sid=b1f61c3d7cdf469fb57e4812025e884c
Avatar billede swat Nybegynder
07. oktober 2007 - 14:08 #8
Jep jeg har også smidet et ? der

http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?f=46&t=583578

ingen der svare ?

ved du hvor det modul er som den fortæller mig ikke er der ??? er
den iblandt det jeg har uploadet ??? eller er det et modul web udbyderen har liggende ?

jeg har prøvet at tage backup af data og upload en "ny" phpbb3 som jeg har hentede friskt fra en ny side....men ingen ændring suk snøft
Avatar billede leif Seniormester
07. oktober 2007 - 14:41 #9
Jeg kan da lige smide et default op hos mig, så kan du se at det virker !
Avatar billede swat Nybegynder
19. januar 2008 - 21:14 #10
har desværre aldrig fundet fejlen ??? lukker og slukker