Avatar billede keld40 Nybegynder
05. oktober 2007 - 15:24 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Norton med windows vista?? Hvilke alternativ??

Jeg har en packard bell med norton antivirus 2007 og vista. Problemet er bare at det er for sikkert!!! Jeg kan ikke spille spil på internettet på bl. a. TV2, kom og vind og bingo på danske spil fryser den på både chat og tal. Er der andre, der har oplevet dette?? Er der nogen, der har nogle forslag til , hvad jeg kan gøre?? Systemgendannelse og totalinstallation er prøvet. Har talt med Norton, som har været inde og kigge , men påstod der ikke var fejl på deres. Hold k... (undskyld), hvor er det her bare irriterende.
Tror i man skal afinstallere Norton og installere AVG??

Håber på nogle fyldestgørende svar
Mvh. Keld
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
05. oktober 2007 - 19:46 #1
Fjern alt Norton fra din pc med dette.http://service1.symantec.com/support/inter/tsgeninfointl.nsf/dk_docid/20050411155241924
Og læg derefter Avast Antivirus ind i stedet.Så får du en pc der kører optimalt uden ret meget forbrug af cpu og ram, meget mindre end med Norton :)
http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
05. oktober 2007 - 23:03 #2
Jeg er enig i ovenstående. Norton vil sikkert bare blive ved med at drille.
Avatar billede keld40 Nybegynder
07. oktober 2007 - 13:02 #3
avast er det et gratis program eller hvad?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. oktober 2007 - 13:15 #4
Ja, bruger det selv på tre maskiner.
Du kan hente andre skins til den, hvis du synes den ser kedelig ud.
Avatar billede keld40 Nybegynder
07. oktober 2007 - 13:37 #5
Den kører bare som en drøm nu. Sikke en masse tid spildt på grund af det norton skidt. Jeg siger mange tak for hjælpen og fortsat god weekend.
Mvh. Keld
Avatar billede keld40 Nybegynder
07. oktober 2007 - 13:38 #6
har du fået point?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
07. oktober 2007 - 13:52 #7
Næ, du skal lige acceptere mit svar.:)
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. oktober 2007 - 13:49 #8
Takker for point. Kan oplyse at min Avast er sat til høj beskyttelse under standardskjold.