Avatar billede simona Nybegynder
05. oktober 2007 - 14:02 Der er 3 kommentarer

Epson monitor blokerer mit print grundet printpatroner

Hej Eksperter

Nogen som kan hjælpe mig med en håbløs sag.

Jeg har Epson printer. Har for anden gang købt ikke orignale printpatroner. Ved at normalen er at monitoren kommer frem og siger at det ikke er originale patroner og at den ANBEFALER at man køber de originale.

Denne gang er det dog anderledes. Jeg bliver helt blokeret i at printe. Monitor giver mig TO muligheder: at slette min job eller at købe Epson patroner. Det er vist ikke lovligt er det?

Nogen her som ved hvad jeg kan gøre for at komme videre?

Ps. Har ringet til både Epson Danmark (de nægter at det er sandt) og deres hotline (de aner ikke hvordan de kan hjælpe mig).
Liige før jeg bliver ramt af total desperation! :)
Avatar billede perj Nybegynder
05. oktober 2007 - 14:41 #1
Epson har en microchip (det har flere producenter) på deres patroner, som sladrer om blækket, og "tror" sikkert din patron er tom når du anvender uorginalt blæk.
Avatar billede perj Nybegynder
05. oktober 2007 - 14:49 #2
Avatar billede simona Nybegynder
05. oktober 2007 - 15:04 #3
Der bliver ikke nævnt noget om at den er tom. Der bliver nævnt at den er UÆGTE og jeg har derefter kun to muligheder (se foroven)... Jeg bliver TVUNGET til at købe KUN epson patroner ...