Avatar billede troels_holm Nybegynder
05. oktober 2007 - 10:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Program til at konvertere doc til pdf i Mac OS X.

Jeg søger et gratis program som kan konvertere doc-files til pdf-files i Mac OS X.
Avatar billede egonspock Seniormester
05. oktober 2007 - 18:35 #1
hmm, det kommer jo helt an på hvor meget dine pdf-filer skal indeholde. Skal de ikke indeholde links og hvis doc-filerne ikke er specielt komplekse, har du allerede et gratis program på din computer, nemlig TextEdit. Du åbner blot dine word-filer i programmet og trykker æble-p for at udskrive. I dialogen vælger du pdf-knappen nederst til venstre og så kan du gemme dem som pdf.
Avatar billede egonspock Seniormester
05. oktober 2007 - 18:36 #2
(man kan helt sikkert også lave en Automator-funktion, der gør det ganske automatisk, men det er lidt mere kompliceret)
Avatar billede troels_holm Nybegynder
08. oktober 2007 - 01:11 #3
Jeg har selv fundet ud af det vha. din kommentar.
Men kan gøre nøjagtig det samme inde i Word. Apple-P, for print, og så i venstre hjørne kan man trykke PDF, og gemme som PDF. Smart. Det er bare om at have øjnene åbne ;o) Men tak for hjælpen.