Avatar billede schollert Nybegynder
04. oktober 2007 - 19:49 Der er 1 løsning

Næsten manglende forbindelse! (Meget mystisk)

Hej!

Jeg har et problem med min trådløse internet opkobling, som jeg ikke helt kan lure.

Jeg sidder med en Dell Inspirion 9400 med Intel Pro Wireless 3945agb kort og nyeste drivere på hele pivtøjet.

Jeg kan se, at der er netværk og jeg kan også koble mig på. Det eneste, der dog virker er Skype. Hverken MSN eller min(e) browser(e) får lov at komme igennem.

Jeg har prøvet at slå min Symantec Internet Security fra, men lige meget hjælper det. Nu har jeg helt afinstalleret programmet Intel ProSet Wireless (der styrer kortet) og ladet Windows styre forbindelserne - men heller ikke det har ført til noget.

Det pudsige er, at hvis jeg går på biblioteket, fungerer det hele fint.

Lige nu har jeg bootet op på en Kubuntu LiveCD, og her kører det hele også fint.

Jeg har ingen anelse om, hvor jeg skal lede. Er der please, please en eller anden, der har nogle rigtigt gode forslag!

På forhånd tak

/Mich
Avatar billede schollert Nybegynder
30. oktober 2007 - 12:38 #1
Hmm... ærgerligt at ingen kunne komme med et bud.
Lukker SPM.
/M