Avatar billede kong8 Nybegynder
01. oktober 2007 - 17:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trojan Click Virus

Hej alle!

Håber virkelig i kan hjælpe mig. Jeg har fået en Trojan Click Virus. Det vil sige at jeg skal trykke 8935 gange på et ikon før den gider at gå ind i mappen eller lign.

Den klikker også nogen gange af sig selv. Har prøvet med div. anti-virus programmer osv og intet af det hjælper, og kan fjerne det.

Jeg beder om hjælp til om der er nogen som kan hjælpe mig med at få den fjernet?

Jeg vil nødig starte min com forfra da jeg har nogle vigtige ting liggende på min Pc. Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at få den fjernet.

På forhånd tak.

Kong8
01. oktober 2007 - 18:35 #1
Følg proceduren herfra -> http://www.eksperten.dk/artikler/1123
Avatar billede kong8 Nybegynder
31. marts 2008 - 08:40 #2
Jeg geninstallerede mit Windows og det virkede :)

Lig et svar og du får dine point :)
31. marts 2008 - 16:41 #3
(Læg selv et [svar] og efterfølgende makér dig selv og klaske [Accepter]... for at lukke pænt...)
Avatar billede kong8 Nybegynder
24. juni 2008 - 09:49 #4
ok