Avatar billede begere Nybegynder
08. juni 2001 - 18:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mangler en 3d shell

...jeg er virkeligt træt af explore, og har derfor eksperimenteret en del med at prøve forskellige shells(GUI) ala. Litestep. for nyeligt prøvede jeg så et program kaldet 3dtop som var udemærket, samt noget kaldet win3d- og har derved fundet ud af at det jeg mangler er en rigtig 3d shell. men jeg har endnu ikke fundet en sådan 3dshell som jeg har været helt tilfreds med. håber der er en derude som ved hvor jeg kan finde en som rykker lidt mere!
Avatar billede mblarsen Nybegynder
08. juni 2001 - 20:28 #1
Jeg er ikke helt med på hvad det er der går shellen til 3D... forklar bitte!?!
Avatar billede hotpop Novice
08. juni 2001 - 21:07 #2
luk dette eller dette: http://www.eksperten.dk/spm/79908 da spørgsmål kun må oprettes een gang.
Avatar billede mblarsen Nybegynder
08. juni 2001 - 21:10 #3
argh.. glem min kommentar... jeg fattede ikke spørgsmål (you call yourself an expert).

Well prøv windowsblinds. Kan findes på Tucows, ZDNet ... osv.
Avatar billede begere Nybegynder
08. juni 2001 - 23:19 #4
hmmm.. en 3dshell... er en shell... hvor du feks går rundt i en 3d verden... og kan se dine iconer som 3d objekter
Avatar billede mblarsen Nybegynder
09. juni 2001 - 00:04 #5
I know :-)... jeg troede du mente DOS-shell UNIX-shell AMIGA-CLI...
Avatar billede begere Nybegynder
09. juni 2001 - 00:13 #6
nope helst en til windows !!!!
Avatar billede begere Nybegynder
28. november 2002 - 22:33 #7
lukker pga manglende indlæg