Avatar billede brink99 Nybegynder
01. oktober 2007 - 11:06 Der er 1 løsning

Import af pdf til illustrator

Jeg har et pdf dokument, der indeholder en tekst/font.

Når jeg importere pdf'en i illustrator finder illustrator selv en font og erstatter med den font i pdf'en hvordan ungår jeg at den erstatter pdf'ens font med en anden.

Jeg har ikke fonten som ligger i pdf'en.... jeg har før været ude for at pdf'ens font bare blev lavet om til outline og det er det jeg vil have igen.

ps. jeg bruger mac.

Venlig hilsen
Brink 99
Avatar billede brink99 Nybegynder
10. februar 2009 - 12:38 #1
hvis der ikke er nogen der har en løsning må jeg jo lukke her