Avatar billede coolmon Nybegynder
01. oktober 2007 - 09:38 Der er 1 løsning

Søg i Offentlige Mapper

Hej Eksperter.

Jeg sider her med en Small Business Server 2003 hvor vi har en del kontaktpersoner i den mappe som hedder Puplic Folder/Offentlige Mapper.

Vi havde så et uheld med at alle vores diske stod af og vi blev nødt til at læse backup ind. det gik også fint.

Men nu kan der ikke søges via den almindelige søge funktion i outlook 2003. i den ene mappe hvor vi har alle kontakt personer. er der et eller andet sted der skal gives tilladelse til dette?

Håber på et svar er lige ved at få revet hovedet af pga. dette iretiations ting.

Vi kan godt bruge søge funktionen hvis vi vælger advanceret.
Avatar billede coolmon Nybegynder
30. oktober 2007 - 21:56 #1
Ingen som kan svare på dette????