Avatar billede sleever Nybegynder
30. september 2007 - 23:20 Der er 17 kommentarer

Hvordan udpakker jeg i WINRAR uden denne fejl- det er vigtigt

!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113
    The filename or extension is too long.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\200611~1.XLS
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._200611~1.XLS
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\fra gruppen
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._fra gruppen
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master1041051206.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._Master1041051206.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master1138041206.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._Master1138041206.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Tema 1- 2.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._Tema 1- 2.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Tema 1.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._Tema 1.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Tema 1A 2000-priser (2).xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._Tema 1A 2000-priser (2).xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Tema 1A 2000-priser.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._Tema 1A 2000-priser.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Tema 1A Bvt i alt.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._Tema 1A Bvt i alt.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Tema 1A s+ªsonkorrigeret.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._Tema 1A s+ªsonkorrigeret.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Tema 1A.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._Tema 1A.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Tema 2 produktstatistik.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._Tema 2 produktstatistik.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\TEMA1A~2.XLS
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._TEMA1A~2.XLS
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\TEMA1C~1.XLS
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._TEMA1C~1.XLS
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\TEMA2F~1.XLS
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._TEMA2F~1.XLS
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\TEMA2P~1.XLS
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\._TEMA2P~1.XLS
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\E+ÿ.forb.14.12.06\._Fra Charlotte og Plugge.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\E+ÿ.forb.14.12.06\Pre-benja version d. 12 dec. kl 14.38.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\E+ÿ.forb.14.12.06\._Pre-benja version d. 12 dec. kl 14.38.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\E+ÿ.forb.14.12.06\Spg.c-2\._Aktieindeks IALT.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\E+ÿ.forb.14.12.06\Spg.c-2\._Aktieindeks IALT2.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\E+ÿ.forb.14.12.06\Spg.c-2\._IT aktieudvikling.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\E+ÿ.forb.14.12.06\Spg.c-2\._IT aktieudvikling2.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\E+ÿ.forb.14.12.06\Tema 1A 2000-priser Industri og forretningsservice.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\E+ÿ.forb.14.12.06\._Tema 1A 2000-priser Industri og forretningsservice.xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2
    The filename or extension is too long.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\._CARL_2342.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\CARLS-RETTET-1DEL.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\._CARLS-RETTET-1DEL.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\Del 2 rettet_Plugge.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\._Del 2 rettet_Plugge.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\._DELB.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\Masterversion_0015.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\._Masterversion_0015.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\Masterversion_0033.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\._Masterversion_0033.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\Masterversion_0050.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\._Masterversion_0050.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\Masterversion_0110.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\._Masterversion_0110.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\Masterversion_0129.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\._Masterversion_0129.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\Masterversion_0150.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\._Masterversion_0150.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\Masterversion_2302.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\F+ªrdig Opgave_Forretningsservice_E+ÿ2\._Masterversion_2302.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Eksamen - Bryggeribranchen\Bryggeribrancheanalyse\Eksamen - Bryggeribranchen\._Privatforbrug mio kr. efter forbrugsgruppe, prisenhed og tid..xls
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Eksamen - Bryggeribranchen\._Fra at have defineret akt+©rerne pa¦è markedet vil vi nu se n+ªrmere pa¦è konkurrenceintensiteten i branchen.doc
    Total path and file name length must not exceed 260 characters
    The system cannot find the path specified.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\E+ÿ Eksamensopgave til projekt +ÿL\Billeder til opg\Hvorervi?.jpg
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\E+ÿ Eksamensopgave til projekt +ÿL\Billeder til opg\._Hvorervi?.jpg
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name

Det er vigtige notater mm. for første år på mit HA-studie.

Jeg har en rar-fil med alle informationerne. Men den siger dette hver gang jeg prøver at udpakke.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. september 2007 - 23:27 #1
Det er nogle lange navne du har. Hvis du pakker dem ud langt nede i et katalog, så det der kommer til at stå foran også er langt, så vil det gå galt. Lav et katalog i roden af din disk, fx C:/a, og pak ud der, og se om det går bedre.
Avatar billede sleever Nybegynder
30. september 2007 - 23:31 #2
de er sat til udpakning på skrivebordet? :(
Avatar billede Slettet bruger
30. september 2007 - 23:55 #3
Når den siger "Total path and file name length must not exceed 260 characters
" så er det fordi der er for mange tegn i udpakkningen. Smid rar-filen i roden af c: så den ligger i c:/rarfil.rar nu vil det virke.

T2C
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
30. september 2007 - 23:57 #4
præcis som erikjacobsen siger: stien bliver for lang

Lav en mappe i roden af din disk (C:\) kald mappen for a (eller et hvilket som helst bogstav der ikke lige er i brug)

Pak nu dit arkiv ud til c:\a  så burde dit problem være løst

C:\Users\Benjamin Vanggaard\Desktop\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\200611~1.XLS

bliver så til
C:\a\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\Afleveringsopgaver\E+© opgave_2\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\Master-151206\Emperisk_+ÿkonomi_afleveringsopgave_2_Grp_3_113\200611~1.XLS
Avatar billede ranglen Nybegynder
01. oktober 2007 - 02:02 #5
alternativt kan man åbne arkivet i winrar, og nagivere gennem mapperne, og kun pakke filerne ud, uden de lange stier
Avatar billede sleever Nybegynder
01. oktober 2007 - 12:23 #6
jeg har nu prøvet det med at lave en mappe direkte i C roden, her kommer der så disse errors:

!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\E+ÿ Eksamensopgave til projekt +ÿL\Billeder til opg\Hvorervi?.jpg
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\1.Semester_HA\Emperisk +ÿkonomi (E+ÿ)\E+ÿ Eksamensopgave til projekt +ÿL\Billeder til opg\._Hvorervi?.jpg
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\A:S d+©gnfluen
    The directory name is invalid.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\A:S d+©gnfluen\.DS_Store
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\A:S d+©gnfluen
    The directory name is invalid.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\A:S d+©gnfluen\._.DS_Store
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\A:S d+©gnfluen\A:S D+©gnfluen.xls
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\A:S d+©gnfluen\._A:S D+©gnfluen.xls
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\How Know How A:S
    The directory name is invalid.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\How Know How A:S\.DS_Store
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\How Know How A:S
    The directory name is invalid.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\How Know How A:S\._.DS_Store
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\How Know How A:S\HOW KNOW HOW EXCEL V1.xls
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\How Know How A:S\HowKnowHow_Pa¦èklassen.doc
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\How Know How A:S\._HowKnowHow_Pa¦èklassen.doc
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\How Know How A:S\Know how know.doc
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\How Know How A:S\._Know how know.doc
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\How Know How A:S\Notaterpa¦ètimen.doc
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\How Know How A:S\._Notaterpa¦ètimen.doc
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Hvad er varens pris?
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Hvad er varens pris?\.DS_Store
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Hvad er varens pris?
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Hvad er varens pris?\._.DS_Store
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Hvad er varens pris?\Det +©konomiske marginalr+ªsonnement_Noter.doc
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Hvad er varens pris?\._Det +©konomiske marginalr+ªsonnement_Noter.doc
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Hvad er varens pris?\Hvad er varens pris_Opgavfreml+ªggelse.doc
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Hvad er varens pris?\._Hvad er varens pris_Opgavfreml+ªggelse.doc
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Hvad er varens pris?\Hvad_er_varens_pris?.xls
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Hvad er varens pris?\._Hvad_er_varens_pris?.xls
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Lilleput og Kyklop A:S
    The directory name is invalid.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Lilleput og Kyklop A:S\.DS_Store
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Lilleput og Kyklop A:S
    The directory name is invalid.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Lilleput og Kyklop A:S\._.DS_Store
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Lilleput og Kyklop A:S\Lilleput ApS & Kyklop AS kapacitet fremlA¦â-ªggelse gruppe 5.ppt
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key
    The directory name is invalid.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\.typeAttributes.dict
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\Contents
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\Contents\PkgInfo
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\droppedImage-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key
    The directory name is invalid.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\._droppedImage-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\droppedImage-4.pict
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\._droppedImage-4.pict
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\index.apxl.gz
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st0-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create folder __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st0-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st0.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st0.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st1-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st1-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st2-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st2-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st2-2.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st2-2.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st2-4.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st2-4.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st2.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st2.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st3-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st3-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st3-2.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st3-2.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st3-4.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st3-4.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st3-5.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st3-5.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st3.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st3.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st4-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st4-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st4-3.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st4-3.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st4.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st4.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st6-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st6-1.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st6.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st6.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st7.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st7.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\st9.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Cannot create __MACOSX\Skole\CBS\Fagene_og_Case\2.Semester_HA\Virksomhedens +ÿkonomistyring (V+ÿ)\Arbejdsdage+opgaver\Sanista¦èl\Gruppefreml+ªggelse\Sanista¦èl A:S 2.key\thumbs\._st9.tiff
    The filename, directory name, or volume label syntax is incorrect.
!  C:\Notat-Arkiv.zip: Attempting to correct the invalid file name
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. oktober 2007 - 12:35 #7
Ja, der må ikke være kolon i filnavne på en Windowsmaskine. Men i det mindste slap du af med dem der havde for lange navne.
Avatar billede sleever Nybegynder
01. oktober 2007 - 12:40 #8
ahhh ok, det er fordi, at jeg har overført denne fra en mac. Hvad gør jeg så?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. oktober 2007 - 12:41 #9
Mon ikke der er en option til Winrar til at smukkesere filnavne ?
Avatar billede sleever Nybegynder
01. oktober 2007 - 12:46 #10
jeg aner det ikke :( - måske andre kan hjælpe?
Avatar billede ranglen Nybegynder
01. oktober 2007 - 21:15 #11
hvis den ikke har en smuksérknap, så har den en omdøb knap, så du kan omdøbe de problematiske filer inden du pakker dem ud.
Avatar billede sleever Nybegynder
03. oktober 2007 - 17:53 #12
findes der et program der kan gøre det, det andet er alt for langtrukket..
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
03. oktober 2007 - 18:14 #13
når du åbner arkivet i winrar og vælger udpak,så vælg fanen udvidet og sæt prik i 'udpak ikke stinavne'

så pakker den alle filerne ud til samme bibliotek. det burde virke, men jeg har ikke lige mulighed for at afprøve det
Avatar billede sleever Nybegynder
06. oktober 2007 - 13:02 #14
har engelsk version..
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
06. oktober 2007 - 13:28 #15
så gætter jeg på at det hedder unpack --> advanced --> do not extract path

men check lige, der er længe siden jeg har set en engelsk winrar
Avatar billede sleever Nybegynder
22. maj 2008 - 13:00 #16
cool... læg også lige et svar..
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
22. maj 2008 - 13:17 #17
ingen points til mig, ellers tak

MVH
  COOL_M_F