Avatar billede toontech Nybegynder
29. september 2007 - 23:52 Der er 2 kommentarer

Hauppauge WinTV Nova-TD

Hej

Hauppauge WinTV Nova-TD

Jeg overvejer at købe denne USB ting, er der nogen der har erfaringer med den?
Det jeg søger er både negative og/eller positive erfaringer og måske alternative produkter.
Jeg har de de andre spørgsmål omkring Hauppauge WinTV Nova produkterne men de er gamle og ikke relevante for dette specielle produkt.
Avatar billede zneo Nybegynder
30. september 2007 - 21:31 #1
Jeg er lige med på en lytter. Jeg overvejer også.
Avatar billede humlebi Nybegynder
01. oktober 2007 - 21:43 #2
Hej
Jeg har ikke lige den model - men en Hauppauge WinTV-HVR 900. Den fungerer rigtig fint - er enkel at bruge og virker fint i vores område med den lille stueantenne. Eneste problem er undertekster. Jo - den kan godt vise undertekster, men de kommer ikke altid samtidig med billedet. Men jeg tror, det er et generelt problem for alle mærker.