Avatar billede centurion Nybegynder
29. september 2007 - 15:16 Der er 15 kommentarer

Windows Flip 3D virker ikke i min Vista.

Aero-visning af alle åbne vinduer.
Jeg har aldrig kunnet vise åbne vinduer med 3D effekt. Når jeg har åbnet en række vinduer: (Ctrl+link), og trykker på knappen til højre for start får jeg kun skrivebord + sidst åbnet vindue. De mange vinduer som ligger derimellem vises ikke.
Kan jeg gøre noget så det virker?
Avatar billede centurion Nybegynder
29. september 2007 - 15:24 #1
Jeg er ked af at jeg ikke fik skrevet at det er en Vista Home Premium - den skulle have funktionen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2007 - 15:28 #2
Jeg mener det er wintast+alt du skal bruge.
Avatar billede hcma Novice
29. september 2007 - 15:35 #3
hvor stor er din CPU og hvor mange ram har du ?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
29. september 2007 - 16:22 #4
Du skal bruge wintast+tab.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2007 - 16:28 #5
wintast+tab - ja jeg huskede forkert ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2007 - 16:30 #6
p.s.
Få lige kigget på dine gamle spørgsmål. De er vist ikke aktuelle længere...
Avatar billede kim Nybegynder
29. september 2007 - 17:35 #7
Kører du 32bit opløsning på skærmen og vista tema ?
Avatar billede centurion Nybegynder
29. september 2007 - 23:56 #8
Tak for svarene. Trykker man wintast+tab flytter man rundt på 3D-vinduer, men jeg har netop ikke disse vinduer. Hvis jeg har 6 vinduer åbne, så har jeg kun skrivebordet og sidste vindue at flytte rundt på, men det duer jo ikke. Jeg trykker 6 links ind i f.eks. en net-avis, mens jeg holder Ctrl-tasten nede (Jeg regner med at det er Ctrl+link der er rigtigt. jeg har 6 vinduer. men det har jeg ikke når jeg trykker på tasten: "Skift mellem vinduer" i proceslinien. wintast+alt fungerer heller ikke.

CPU:2.66 Ghz; Ram: 2.00; 32bit på skærmen - jeg ved ikke hvad vista tema betyder,udover at det er en vista home premium jeg har.

Jeg har kun et gammelt spørgsmål. "Dvale er forsvundet i Vista". Jeg har nu været inde og skrevet karma. Iøvrigt håber jeg da at jeg har givet thesheriff de 200 point. I forstår sikkert at det er nyt for mig. Desværre fik jeg ikke løst dette  problem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. september 2007 - 11:36 #9
Måske dit grafikkort ikke kan trække det ordentligt...
Hvilket grafikkort har du?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
30. september 2007 - 13:48 #10
Bruger du IE 7? For ved at bruge ctrl+link får du ikke et nyt vindue, men en ny tab i IE. Derved opstår dit "problem", for det er kun ét vindue og ergo har du kun én IE og skrivebordet at switche imellem.

Fyr lige din IE i luften et par gange (eller andre programmer) fra din Start-knap (så du får selvstændige vinduer), tryk Win+tab og lad lige høre fra dig, om ikke Flip 3D virker alligevel.
Avatar billede centurion Nybegynder
30. september 2007 - 16:34 #11
Grafikkort: NVIDIA Geforce 8800 GTX

Ja, jeg bruger IE7, det du siger lyder rigtigt.

"Fyr lige din IE7 i luften…fra din startknap så får du selvstændige vinduer…tryk win+tab…"

Jeg tilstår at jeg ikke rigtigt forstår udtrykkene. I xp er der et startikon – i vista er et windowsikon. Hvad er "win" for en tast. Er det den kombinerede Windows og starttast?

Der er et ikon: Vinduer på række i proceslinien ved kvikstart, hvad bruges den til?

Jeg har nu forsøgt mig med word-hajens forslag og er kommet til det resultat, at mit Flip 3D virker – I don't. Man kan ikke bruge Flip 3D til at gennemsøge f.eks. en netavis – der må man bruge fanerne. Men man kan bruge det til forskellige programmer. Word-hajen har løst problemet, tak skal du have! Jeg er så rørt  - og imponeret- når folk vil hjælpe mig, at jeg gerne ville give alle en stor krukke med point og karma og et langt liv. Men jeg må finde ud af at give word-hajen de 60 point.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
30. september 2007 - 20:43 #12
Start-ikonet fra XP er - som du selv er inde på - det samme som Windows-ikonet i din Vista-version. Når jeg siger "fyr i luften", er det udtryk for, at vi starter vores programmer på forskellig måde. Så ja - klik på Windows-ikonet, vælg IE. Gør det flere gange, så du har flere vinduer aktive.

Men du har jo fundet ud af det, kan jeg se :-)) Og så kommer der lige et svar fra mig her ;-)
Avatar billede heltfin Nybegynder
07. oktober 2007 - 08:33 #13
(har du kørt opdater min score)skal køres før man kan køre Flip 3D
Kontrolpanel\Oplysninger om og værktøjer til ydeevne
Avatar billede word-hajen Nybegynder
07. oktober 2007 - 10:25 #14
#heltfin -> centurion kan godt køre Flip 3D - når han/hun åbner selvstændige IE-vinduer i stedet for at åbne på faner.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
07. oktober 2007 - 10:26 #15
#centurion -> lukketid for dit stadig åbne spørgsmål?