Avatar billede flintstone Novice
29. september 2007 - 12:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PC kan ikke finde netværk automatisk

Har en PC med et Intel Pro Wireless 3945ABG kort. Kører med software version 11.1.1.0, men selvom automatisk tilslutning er valgt, så finder mic pc ikke mit netværk. PC'en er Win XP MCE 2005 og SP2.
Den tidliger version af softwaren gav ikke problemer, men nu driller det.
Er der nogen hjælp at hente?
Avatar billede rayjam82 Nybegynder
30. september 2007 - 17:45 #1
Hej flintstone.
Jeg kender ikke lige direkte til produktet men jeg har da en lille erfaringe med trådløs opsætning. Jeg har selv erfaret at WiFi produkter ikke altid ka spille sammen selvom de overholder standarterne.
I dit tilfælde ville jeg kigge i routeren og lede efter noget kaldet "SSID Broadcast" Dette ka du prøve at "enable". Så skulle dit trådløse være mere synligt, men stadig krypteret. Det eneste er at du udsender dit netværksnavn så andre ka se dit netværk.
Avatar billede flintstone Novice
30. september 2007 - 19:08 #2
Det er såmænd slået til "default", så det er ikke det.
Avatar billede flintstone Novice
01. oktober 2007 - 18:31 #3
Over and out