Avatar billede bbrockie Nybegynder
28. september 2007 - 14:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HTC Tytn II forhandler i København?

Hej folkens
Jeg søger desperat efter en forhandler i København der sælger HTC Tytn II mobiler. Jeg skal helst have fat på den i weekenden samt mulighed for at afhente den i butikken, så hvis i kender et sted der har den skal i have hjertens tak for hjælpen :)
Avatar billede a1a1 Novice
28. september 2007 - 14:45 #1
http://www.expansys.dk/p.aspx?i=154149

du kan IKKE afhente den, men de lover levering på 2 dage?

jeg overvejede selv at købe en s710 (fås bla hos telia), kan godt se at "din" er smartere ;o) (så nu vil jeg også selv have en, har selv en htc mteor)
Avatar billede a1a1 Novice
28. september 2007 - 14:57 #2
det bliver nok svært at få den i dag...
http://www.shoppen.nu/news.php?news_id=115
Avatar billede bbrockie Nybegynder
28. september 2007 - 15:06 #3
Mange tak for hjælpen a1. Jeg har allerede fundet den hos Mobiludsalg, der har den på lager, men desværre har de først åben igen på mandag :(
Avatar billede a1a1 Novice
28. september 2007 - 15:19 #4
skriv lige tilbage når du har fået den ;o)

(er den lige så god som "de" siger)

btw: hvis telefonen er "låst" for installering af programmer (egne/"ukorrente") osv. er der meget hjælp på nættet (jeg har "hacket" min, så den kunne acceptere mit ssl certifikat)

(jeg har haft 2 qtek/htc (og har stadig 2 sierrawireless, hvis der er nogle der har interesse) telefoner og det ER de bedste))
Avatar billede bbrockie Nybegynder
24. oktober 2007 - 16:02 #5
Jeg fik, efter noget tids forsinkelse fat på telefonen fra Mobiludsalg og kan ikke sige andet end at det er en drøm af en mobil! Den er godt nok noget tyngere end enhver almindelig mobiltelefon, men det er vel prisen for at have den spækket med den nyeste teknologi ;)