Avatar billede sportie Nybegynder
27. september 2007 - 12:22 Der er 10 kommentarer

Ønskes: Hjemmesidedesign i photoshop.

Hej Eksperter,

Jeg ønsker at få lavet et designudkast til en professionel forretningshjemmeside (IT).

Det skal være udfærdiget i Photoshop, da jeg senere skal hente billede filerne.

Hjemmesidedesignet skal fremstår moderne, professionelt og vise stilfuld virksomhed.

Der en farve som gerne må gå igen i begrænset omfang: #df831e

Siden må gerne være designet således at der både er plads til en topmenu og en venstrestillet menu.

På forhånd tak.

// Sportie
Avatar billede ghost21 Nybegynder
27. september 2007 - 20:17 #1
Hej Sportie

Det kan vi sagtens finde ud af..

Kontakt mig på: info@web-style.dk

eller ring på: 60 15 51 77

Med venlig hilsen
Henrik

www.web-style.dk
Avatar billede sportie Nybegynder
28. september 2007 - 10:44 #2
Kan du ikke bare ligge billedet her på siden som et link- når jeg så har godkendt det kan du jo sende .psd filen til min mail?
Avatar billede ghost21 Nybegynder
28. september 2007 - 13:45 #3
Nu ved jeg ikke om du havde forventet at kun give point for det, da jeg tror du skal regne med at hive pengepungen frem hvis du vil have noget ordentligt.

Men jeg vil gerne i dialog med mine kunder, og vide hvad det præcis er kunden gerne vil have, og det kan jeg ikke 100% vide ud fra dine oplysninger.

Men det op til dig, du har min mail og nummer hvis det er
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
28. september 2007 - 22:24 #4
Jeg har arbejdet intensivt på dette webdesign, det kan godt være, der er et par ting, der skal ændres osv., men så siger du bare til. Regner med at det er betalt, folk må efterhånden vide, at de ikke kan få et webdesign gratis :) .

Anyways, her er det (Med watermark): http://peecee.dk/uploads/0907/sportie.jpg

Hvis du kan lide det, så kan vi sagtens finde ud af en billig pris, det er mest for træningen, jeg laver det, men har også brugt masser af tid.

- Og husk; Der kan sagtens ændres i det som du ønsker :) .
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
30. september 2007 - 15:04 #5
Sportie > Var det noget du kunne bruge ?
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
03. oktober 2007 - 18:50 #6
Sportie har du set det ?
Avatar billede sportie Nybegynder
05. oktober 2007 - 18:34 #7
har set det og det var ikke lige hvad jeg søgte ? måske mere enkelt?

Men kan du evt. lave noget hurtigt til denne: http://www.eksperten.dk/spm/799697
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
05. oktober 2007 - 19:11 #8
sportie > Har lavet et bud til det.

Jeg prøver at lave en ny mere enkel side til det it-firma.
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
05. oktober 2007 - 21:03 #9
Så er udkastet til den nye, mere simple side klart ! Her er det:
http://peecee.dk/uploads/1007/sportie2.jpg
Avatar billede sebbenbie Nybegynder
08. oktober 2007 - 14:37 #10
Sportie > Var det bedre eller hvad ? Forresten så mangler jeg svar ved det design jeg lavede til en journalist.