Avatar billede bordin19 Nybegynder
26. september 2007 - 21:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indstiling af mappe.

Hejsa.

Har lige et enkelt spørgsmål jeg håber I kan hjælpe med:)

Jeg har lige fået en ny computer med Windows Vista og jeg har så oprettet en ny mappe til lidt musik jeg gerne vil ha med fra den gamle.

På det gamle XP kunne man opdele mappen i alfabetisk orden, så at sige. Altså så, hver kunstner der startede med A lå for sig selv osv.

Hvordan pokker gør man det i vista? Jeg kan kan få dem opdelt i grupper fra fx A-G osv..?

Håber der en der kan hjælpe.
Tak

Bordin
Avatar billede htx98i17 Professor
27. september 2007 - 07:45 #1
mener du sortering af inhold i alfabetisk orden?
er der ikke nogle overskrifter foroven i vinduet du kan klikke på for at sortere?(har ikke selv vista)
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2007 - 07:57 #2
1.  Åbn den mappe, der indeholder de filer, du vil gruppere.

2.  Klik på pilen til højre for den overskrift, du vil gruppere efter.

3.  Klik på Grupper for at ordne mappens indhold i grupper, der svarer til overskriften.

Sakset herfra: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/Help/73106209-6df0-432a-8cb7-df5d8ce02ec61030.mspx#E3GAC
Avatar billede vejmand Juniormester
27. september 2007 - 07:59 #3
Klik på "Sådan grupperer du dine filer" i linket.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. januar 2008 - 05:16 #4
Kan spørgsmålet lukkes?