Avatar billede exe-s Nybegynder
26. september 2007 - 18:15 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Alt på mit ene drev er væk

Hej Eksperter

Da jeg åbnede min computer her i dag og åbnede mit D-drev var det fuldstændig tomt! Der er vel ca. slettet 30 gb. Der var alt muligt billeder programmer osv. skidt med det. Men der var 8 gb redigerbare psd filer som kun JEG havde.

Jeg håber meget på at en her kan fortælle mig hvordan jeg får mine gamle data tilbage.
Jeg har prøvet windows systemgendannelse... Har sat flere datoer, men den har bare skrevet systemet kunne ikke gendannes osv...
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2007 - 19:12 #1
Hvad siger filsystemet i Diskhåndtering ??
Avatar billede exe-s Nybegynder
26. september 2007 - 21:47 #2
Hvor kigger jeg lige efter det?
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2007 - 07:40 #3
Start -> højreklik på "Denne computer" -> Administrer -> Diskhåndtering
Avatar billede exe-s Nybegynder
29. september 2007 - 11:38 #4
Den siger bare at der er 37,26 gb ledig ud af 37,7. Noget specielt du tænker på?
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2007 - 11:41 #5
Siger den ikke noget om filsystem - RAW - NTFS - FAT 32 ????
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2007 - 11:49 #6
Du har med stor sikkerhed mistet din filtabel, den kan muligvis gendannes http://www.helgec.dk/lost%20partition.html - spørg igen hvis du er i tvivl
Avatar billede exe-s Nybegynder
01. oktober 2007 - 15:27 #7
Hej Helgec... Der er lige kommet noget i vejen... Lader lige denne traad staa aaben...
Kig her, computeren er gaaet helt i sort... http://www.eksperten.dk/spm/799008
Saa kan ikke lige goere som du siger...
Avatar billede exe-s Nybegynder
04. oktober 2007 - 09:06 #8
Hej Helgec
Naaede ikke saa langt - som skrevet oprettede jeg den nye traad da et nyt problem opstod;o(

Men hvis du lige svarer saa tager jeg lige halvdelen af pointene saa faar du den anden halvdel;o)

Tak for hjaelpen
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 2007 - 10:25 #9
:o)