Avatar billede ragout.dk Nybegynder
08. juni 2001 - 12:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link til billedcollager - generator...

Jeg så engang en kunstner/ingeniørruppe (?) der havde lavet en generator der lavde billedecollager af websites. Man skrev nogle webadresser, hvorefter generatoren blandede billede og tekst til en collage. Troede jeg havde bookmarket dem, men kan ikke finde link. Er der nogle der kender dem?! Det var vist en del af en større gruppe, og hver gruppe havde et nummer (f.eks. 1, 15, 21 mv)...
Avatar billede 12tri Nybegynder
08. juni 2001 - 14:55 #1
Lyder spændende, lytter lige med.

Morten
Avatar billede ujdesign Nybegynder
08. juni 2001 - 20:56 #2
Også jeg
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
08. juni 2001 - 21:10 #3
Ja, jeg forstår jer! For det er også smart, og jeg har ledt i flere timer efter dette link! Og kontaktet en masse mennesker som jeg har (eller troede jeg havde!) givet et link! Ingen har tilsyneladende bookmarket det - kummerligt...
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
10. juni 2001 - 19:43 #4
Heps - efter megen søgen fandt jeg selv adressen, og den er som følger:

www.stedet3.dk > stedet3 > de 11 deltagende kunstnere > Flemming Brantbjerg > sporet i spejlet >

Eller I kan bruge det direkte link
http://www.state.dk/data/index_d.html

Med venlig hilsen i øvrigt