Avatar billede huusom Nybegynder
25. september 2007 - 09:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Regler der sletter flere ens beskeder

Hej.

Jeg har en postkasse hvori der kommer overvågningsmail fra SCOM2007.
Når der kommer en alert står der i emnet: Alert is New!
Hvis denne alert er gået i sig selv automatisk så sender den en mail som siger: Alert is Closed!.

Mit spørgsmål er så.... når denne "Closed" mail kommer, hvordan sletter jeg så denne + den mail hvor der står Alert is New???

Jeg håber nogen kan svare.
Avatar billede be_nice Juniormester
25. september 2007 - 17:15 #1
Hej huusom,

Når du opsætter regler til en postkasse, skal der defineres en unik streng der kan søges efter i mailen.

Dermed tror jeg desværre ikke at du kan opsætte en unik regel der skal sammenligne det du søger.

Mvh.
Be_Nice
"Hver for sig kan vi alle en smule - men sammen kan vi det hele :o)"
Avatar billede huusom Nybegynder
26. september 2007 - 09:15 #2
Det var derfor jeg tænkte på at reglen kunne starte et script der kiggede på den ankomne mails titel og slettede den anden mail der havde samme tekst dog med den lille forskel at der står Alert is Closed.

Og det er det jeg skal have hjælp til.
Avatar billede be_nice Juniormester
24. december 2007 - 16:04 #3
Noget nyt i dette spørgsmål?
Glædelige Jul
/Be_Nice
Avatar billede huusom Nybegynder
28. september 2010 - 17:08 #4
Intet svar
Avatar billede huusom Nybegynder
28. september 2010 - 17:08 #5
Intet svar