Avatar billede Slettet bruger
23. september 2007 - 00:08 Der er 4 kommentarer

Router står stille?

Hey alle,
Så skete det vidst min router gik død. Der er godt nok lys i den, men den sender ikke og mine computere modtager ikke noget. Er den helt død?
Hvis dette er tilfældet, nogen forslag til hvad der skal købe? skal bare bruge en 4 ports til kabler, som skal kunne klare at køre det meste af tiden.
Avatar billede ranglen Nybegynder
23. september 2007 - 00:15 #1
Har du prøvet en fuldstændig nulstilling? Der plejer gerne at være et hul, man kan prikke i
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2007 - 00:26 #2
ja, men der er ingen reaktion. Har taget strømmen fra den, og samtlige netstik ud af den for at være helt sikker.
Avatar billede tonygk Nybegynder
24. september 2007 - 13:22 #3
Husk at du skal holde reset knappen optil 30 sek. Hvis det ikke hjælper kan du overveje en fx. Linksys WRT45G. det er en MEGET stabil router og koster ca. 450,
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2010 - 23:39 #4
tonygk - jeg er ved at rydde og op mine gamle spørgsmål og vil derfor gerne give dig points for dit svar..

Jeg har valgt den ruter du skrev om, og det har virket perfekt