Avatar billede fatboy Nybegynder
22. september 2007 - 19:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Master boot record / Powerquest Partition Magic 6

Ups..

Powerquest partion magic 6 kan ikke fungere på
Windows XP pro sp2 dk

Det ved jeg så nu. Men forinden har jeg dummet mig ved at forsøge at ændre størrelsen på mit e-drev vha programmet. Meningen var så at jeg ville oprette et nyt drev i den frie plads, men så langt kom jeg jo ikke. Denne opgave var også en del af "bestillingen" til partition magic.

Det resulterede i først en fejlmelding (vistnok 1527 i hvert fald 15-et-eller-andet) og kort efter fejl 986 eller i hvert fald 9xx: To many errors). Jeg kunne ikke slå de udmeldte fejl op i hjælp og prøvede samme opgave igen. - Igen med fejlmelding.

Nu blev systemet så ustabilt og genstart og luk og opstart blev brugt for at rette op på ustabiliteten. Den første genstart blev foreslået af systemet selv eller måske var det zonealarm, som foreslog det.

Efterfølgende mangler e-drevet nu fuldstændigt. Det har naurligvis ført til tab af data. Det er disse data, jeg gerne vil genfinde. Jeg GÆTTER på, at en backup master boot record,
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. september 2007 - 19:59 #1
Jeg GÆTTER på, at en backup master boot record, ***fortsættes***??????
Avatar billede fatboy Nybegynder
22. september 2007 - 20:39 #2
Hej John.

Ja, jeg fik lidt problemer. Jeg fik heller ikke rettet antal point inden, jeg mistede forbindelsen.

Jeg opretter et nyt spørgsmål.