Avatar billede centurion Nybegynder
21. september 2007 - 21:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dvale er forsvundet i Vista

Jeg opdager pludselig opdaget at dvalefunktionen er forsvundet i min Vista. Der står ikke længere "Dvale" ved ved "Sluk computer" m.m. Jeg finder heller ikke Dvale i kontrolpanelet under strømstyring. Der er kun sluk og slumrefunktionen. Min Vista er en OEM og på et tidspunkt har jeg måttet bruge Recovery Cd'en. Men jeg ved ikke hvad der har forårsaget fejlen.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
21. september 2007 - 21:38 #1
Åbn kommandoprompten og skriv

powercfg –h on

Tryk Enter

Husk at du skal være administrator.
Avatar billede centurion Nybegynder
22. september 2007 - 16:24 #2
Jeg er forbløffet - thesheriff løste problemet med Dvalefunktionen, ingen andre har kunnet. Jeg skal prøve at finde ud af hvordan man giver thesheriff disse point, jeg er ikke sikker på hvordan man gør.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
22. september 2007 - 16:25 #3
Det kan du gøre, så snart jeg har lagt et svar.

Og det har jeg nu :)
Avatar billede thesheriff Nybegynder
22. september 2007 - 16:25 #4