Avatar billede annikal Nybegynder
20. september 2007 - 14:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mangler fil

Heeej jeg har et problem med at installere mit windows xp home edition forfra, når jeg kommer ind i menuen hvor jeg skal vælge sprog skriver den at jeg mangler filen C:\cwsdpmi.swd.
Kan jeg skaffe den igen?
Og hvis jeg kan hvor skal jeg placere den henne?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. september 2007 - 14:35 #1
Sikker på det ikke er cwsdpmi.swp ?
Avatar billede annikal Nybegynder
20. september 2007 - 14:44 #2
jo det er en taste fejl den hedder.cwsdpmi.swp
Avatar billede annikal Nybegynder
20. september 2007 - 14:47 #3
jeg har et problem mere og det er at min hardisk var delt i 3 nu er den kun delt i 2 og den, den har kaldt lokal disk (E) kan jeg ikke åbn,når jeg vil åbne den kommer den og siger jef skal formatere drevet, hvad er der gået galt der. Og hvis jeg formatere sletter den så ikke de filer der ligger derpå?
Avatar billede annikal Nybegynder
20. september 2007 - 17:21 #4
er der slet ingen der kan hjælpe
Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. september 2007 - 14:56 #5
altså ...ved ikke helt hvordan du reinstaller, .. men når du smider disken i og starter op fra CD så kan man enten repair .. eller installe en ny en. Når du installere på ny vil den formatere, og ja du taber alt på disken(på den partition som windows vil installere på). Så hvis du kan prøv repairog se om du ikke kan backe nogle ting op før du reinstaller.
Det med manglende fil ved ikke om er fordi du prøver at vælge et sprog som din CD ikke har. Hvis du har en Dansk version OEM windows så tror ikke du kan skifte til andet .. måske til engelsk... men som sagt gætter kun.
Avatar billede annikal Nybegynder
26. september 2007 - 19:41 #6
.