Avatar billede pugstyle Nybegynder
17. september 2007 - 11:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan det lade sig gøre og installere flash på den her com ?

når jeg vil installere flash player så sker der intet mere end jeg når til install siden men den vil ikke hente filerne kan jeg downloade dette program som en zip fil eller findes der et andet program der kan tage over istedet for ?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 11:08 #1
Hvis du har haft Flash installeret før, så kig her: http://www.eksperten.dk/spm/785716
Avatar billede pugstyle Nybegynder
17. september 2007 - 11:20 #2
har jeg ikke og har ændret alle flueben til ja
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 11:43 #3
Har du en popup blocker eller lignende, der spærrer?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 11:45 #4
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 11:47 #5
Check evt. her http://www.adobe.com/support/flashplayer/ under fanen "Installation help".
Hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 11:49 #6
Computer user permissions
User permissions determine whether or not you are allowed to install ActiveX controls or plug-ins. If you don't have Administrator access to Windows NT, 2000, XP, or Vista you may not be able to install Flash Player successfully. Administrative privileges are required for the Windows system registry and for the C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash folder.

Altså skal du være logget ind med administratorrettigheder i Windows Windows NT, 2000, XP, eller Vista!
Avatar billede pugstyle Nybegynder
03. oktober 2007 - 19:38 #7
kan man ikke komme uden om det så vi kan se nogle film
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
03. oktober 2007 - 21:37 #8
Du SKAL have admin rettigheder for at installere Flash, ikke for at bruge Flash.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 17:57 #9
Respons?
Avatar billede pugstyle Nybegynder
11. november 2007 - 22:57 #10
hjalp ingen ting det virker på et par af de coms jeg kan komme til men ellers tak for hjælpen