Avatar billede agrezz Nybegynder
16. september 2007 - 12:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

DiNovo Edge og S3 standby

Hejsa, jeg kører Vista MCE, og mit S3 standby fungere super. Jeg har købt mig et DiNovo Edge keyboard fra Logitech. Problemet er så som følger: Når jeg sætter keyboardet i lader (uanset om det er slukket eller tændt) vågner mediecentret af dvale, hvilket er temmelig irreterende da man som regel lige har slukket det via keyboardet...

Nogen henvisninger til sider, eller andre hacks, drivers osv er meget velkomne. Jeg kører den nyeste version af Logitech SetPoint, hvor der umiddelbart ikke er nogen svar at hente..
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
16. september 2007 - 13:36 #1
Du kan helt sikkert bruge noget her fra: http://www.eksperten.dk/spm/734835
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
16. september 2007 - 13:41 #2
Eller lidt kortere forklaret her: http://www.eksperten.dk/spm/756509
Avatar billede agrezz Nybegynder
16. september 2007 - 14:30 #3
ja det hjalp selfølgelig bare at slå det fra i enhedshåndtering... :)

opret et svar, post #2 hjalp mig
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
16. september 2007 - 19:42 #4
Hvad der står i post 2, er blot et sammensat uddrag fra post 1.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 09:19 #5
Takker for point.