Avatar billede kac Nybegynder
15. september 2007 - 17:34 Der er 6 kommentarer

Jeg mangler et logo/banner til min hjemmeside.

Hej.
Er der et dygtigt og klogt hovede som kan hjælpe. Jeg mangler et logo/banner til min hjemmeside www.garracentret.dk det drejer sig om fiskebehandlinger af eksem og så tilbyder vi også skønhedspleje. Alle ideer er velkomne og farverne må i selv finde på. Vi kan altid skifte baggrundsfarven på hjemmesiden, så det behøver ikke at være i de blå farver. altså der er frit spil.
Må gerne være stilrent og pænt.
på forhånd tak.
Avatar billede bill20 Nybegynder
15. september 2007 - 18:40 #1
Avatar billede ghost21 Nybegynder
15. september 2007 - 21:33 #2
Hej

Skriv til mig på info@web-style.dk

så kan vi finde ud af noget med et fedt banner til rimelige penge

www.web-style.dk
Avatar billede kac Nybegynder
16. september 2007 - 15:29 #3
bill20>Tak for buddet men der må gerne ske lidt mere på logoet/banneret.
Avatar billede kac Nybegynder
16. september 2007 - 15:30 #4
ghost21>Tak for tilbuddet, hvis ikke jeg finder et tilfredsstillende logo så vil jeg kontake dig, men jeg vil lige give andre lov til at prøve:-)
Avatar billede kac Nybegynder
16. september 2007 - 15:37 #5
bill20>Jeg har lige prøvet at sætte logoet ind på min hjemmeside og den er faktisk rigtig sød, så den nupper jeg. Tusind tak for det:-)Smider du lige et svar så jeg kan give dig point?
Avatar billede bill20 Nybegynder
17. september 2007 - 09:11 #6
Takker..C",)