Avatar billede chw Nybegynder
14. september 2007 - 11:16 Der er 3 kommentarer

køre .bat fil via policy

Hej.

Jeg har en .ini fil som jeg gerne vil kopiere ud på alle klienter. Jeg har lavet en policy hvori jeg har lagt en .bat fil som kopiere en .ini fil til en placering lokal på pc'en. Jeg har forsøgt at kopiere .ini filen både fra en netværksshare men også fra netlogon mappen, men det virker altså ikke.

Jeg kan se at policy'en kommer på maskinen.

Jeg er ny inden for dette, men det burde kunne lade sig gøre ik?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
14. september 2007 - 13:17 #1
Jeg har lavet selv samme stun, for 2 dage siden.

Jeg har lavet sådan at nå en bruger logger på så kopere den filen ned på en computeren.

Så til dit svar, jo det kan lade sig gøre.
Avatar billede chw Nybegynder
17. september 2007 - 14:26 #2
Jeg har mere brug for at vide hvordan? For der sker ingenting hos mig.

Den fil du kopiere hvor har du den liggende. I min bat står bare xcopy "sti til filen" "sti hvor det den skal hen" /y.

Har forsøgt både at køre den som computer- og bruger policy
Avatar billede serverservice Praktikant
17. oktober 2007 - 00:18 #3
Her er et eksempel hvor jeg har kopieret favorites over til en brugerprofil
copy \\membsrv\netlogon\favorites\*.* "c:\Documents and Settings\%username%\Favorites"

Det virker...