Avatar billede gizmo53 Nybegynder
13. september 2007 - 05:36 Der er 4 kommentarer

kan ikke komme ind i winxp - backup

jeg har tidligere fået hjælp til via genoprettelseskonsollen at 'reparere' filen med følgende sti:

c:\windows\system32\config\system

efter at jeg har fulgt anvisningerne kan jeg godt logge in på winxp men jeg kommer ingen vegne :s altså med andre ord er alt hvad jeg ser min baggrund... jeg kan komme ind og se joblisten og jeg kan genstarte computeren men andet kan jeg ikke...

hvis der evt. var nogen der kunne hjælpe. hvis ikke de kan hjælpe med lige præcis dette problem ville jeg blive glad hvis nogen kunne fortælle mig hvordan jeg kan lave en backup fra eksempelvis c: til d:, uden at kunne komme ind i win, så jeg kan formatere min computer uden at mine filer ville gå tabt.

jeg har prøvet fra joblisten at åbne commando prompt, hvorfra jeg ville lave en xcopy, men det lykkedes ikke .
Avatar billede marky_dk Nybegynder
13. september 2007 - 07:05 #1
Jeg ville lave mig en Barts Pe CD-ROM. Starte op på den, med en ekstern HDD tilsluttets (via USB) feks. Derfra kan du kopiere alle dine data ud.
Men det stille krav om at du har adgang til en fungerende PC med internet og et brænder drev.
Du kan læse mere her:
www.nu2.nu/pebuilder
Avatar billede jodr2009 Nybegynder
13. september 2007 - 07:23 #2
lav en ordenlig repaor
Istedet for og trykke "R" tryk enter "F8" også "R"
Avatar billede Jensen DK Novice
13. september 2007 - 07:47 #3
Sæt XP skiven i sæt den i bios til første boot, ved første reparer skal du vælge instalation, derefter kommer muligheden for reparer anden gang det gør du,det eneste du mister er windows opdateringer samt grafikkort driver, det kan nemt lægges ind igen,og så har du en frisk XP.
Avatar billede hcma Novice
13. september 2007 - 11:47 #4
ville også prøve en repair:
komplet vejledning her:
http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
og med billeder her:
http://www.helgec.dk/xp-repair.html