Avatar billede slash Nybegynder
12. september 2007 - 12:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Link virker ikke i firefox

Hej.

Jeg har en hjemmeside. På den har jeg problemer med, at der ikke sker noget i firefox når jeg klikker på linksene!

Jeg har så fundet ud af en lille tweak - indkaplse teksten mellem <a href></a> med et <span></span>.

Se her:
Virker IKKE:<a href="Default.aspx?ID=22">Nyt fra ?</a>

Virker:<a href="Default.aspx?ID=22"><span>Nyt fra ?</span></a>

Hvorfor sker dette?

PS: Siden er bygget op med css. Der kan ikke opnås offentlig adgang til den, da den er i et test miljø
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2007 - 12:11 #1
Kan du ikke se om du kan lægge den test side et offentlig sted, ville gerne teste siden selv i FF.

Der burde ikke være nogen som helst forskel mellem de to.
Avatar billede slash Nybegynder
12. september 2007 - 12:14 #2
kan ikke lægge det offentligt...
Avatar billede olebole Juniormester
12. september 2007 - 23:11 #3
<ole>

Hvordan skal vi hjælpe, hvis ikke vi kan se koden?  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede roenving Novice
13. september 2007 - 12:56 #4
Hvis jeg sætter det, du viser ind, virker det i alle mine browsere (inklusive FireFox !-)
Avatar billede slash Nybegynder
13. september 2007 - 13:09 #5
Ja, det gør det også i mine.

Men når det er i en helhed med min side, gør det ikke.

Som sagt, så virker alle links hvis jeg indkapsler link teksten i en <span>. Det er den sondring jeg ikke er med på!

Det er nok en boks el. andet der skygger eller også er der ged i mine layers....

Siden kan jeg ikke lægge offentligt.. men måske jeg kan poste noget mere kode
Avatar billede michael_stim Ekspert
13. september 2007 - 13:13 #6
Har du et eller andet flash der går ned over din layer? Noget a lá det ekstra bladet plejer at have i deres topbanner? For der er/var der samme problem.
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2007 - 13:26 #7
jeg kan altså ikke se hvorfor du ikke kan lægge koden ud? Hvis det er noget som kommer fra en server, så kan du jo bare hive kidelkoden ud via 'vis kilde' (eller hvad den nu hedder), gemme det i en fil og smide det på en webserver.

Så længe vi ikke kan tjekke HELE tiden i vores egen browser, så kan vi ikke hjælpe med noget som helst.

Hvad står der i status feltet (eller vhad det nu hedder) når du fører musen hen over linket?

Hvordan er siden lavet? Direkte kodet i asp? Skevet via et CMS?...
Avatar billede slash Nybegynder
11. maj 2009 - 22:59 #8
gammel