Avatar billede seekasr Nybegynder
11. september 2007 - 15:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vægophæng til Samsung M86 46" (skal kunne dreje)

Hej,

Er ude efter et vægophæng til mit Samsung M86 46", vægt 52kg.

Men ophænget skal kunne dreje TV'et minimum 90 grader vandret, da sofaen står "skævt" i forhold til hvor det skal hænges op.

Har fundet et Vogels EFW 6445, som opfylder alle krav:
http://www.vogels.com/detail.asp?childID=80&parentID=31&plineID=0&ISSAID=783&searchaction=catalog

Den er ikke på EDBpriser. Har dog fundet den til 2700kr via pricerunner (ikke på lager), men synes dog det er lidt dyrt.

Nogen der har et bedre eller billigere forslag?

Takker,

seekasr
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
11. september 2007 - 15:46 #1
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
11. september 2007 - 15:49 #2
Men ellers er det på www.hifipriser.dk at du skal kigge...
Avatar billede seekasr Nybegynder
12. september 2007 - 10:25 #3
Det du linker til kan kun tage 42".

Iøvrigt er mit eget forslag heller ikke godt nok. Det kan nemlig kun drejer 60 grader ud fra væggen (120 i alt, derfor jeg blev forvirret). Det findes måske slet ikke med 90 grader? :/
Avatar billede seekasr Nybegynder
14. september 2007 - 05:21 #4
Skal lige sige, at mit TV kun vejer 29,2kg, og altså ikke 52 som jeg først skrev.

Det burde gøre opgaven en smule nemmere!
Avatar billede seekasr Nybegynder
14. september 2007 - 06:33 #5
SMS har lavet to:

http://www.sms.safebrackets.se/templates/Product.aspx?id=2049
http://www.sms.safebrackets.se/templates/Product.aspx?id=1526

Iflg Samsung måler mit M86 1106mm x 706mm. Spørgsmålet er om WM 3D så er for småt, hvis det skal kunne dreje 90 grader. (hvis det overhovedet passer i det hele taget)

WM 3D måler max 525mm fra væg til TV
WH 3D måler max 624mm fra væg til TV
Avatar billede seekasr Nybegynder
17. september 2007 - 11:04 #6
Har bestemt mig for et SMS WH 3D.