Avatar billede jesperbaldur Nybegynder
11. september 2007 - 14:39 Der er 4 kommentarer

DynamicWeb CMS

Jeg søger en person med kendskab til dynamic Web CMS.

Opgaven går ud på at integrere en hjemmeside med webshop i dynamicweb systemet. Designet er færdiggjort og der mangler således integrationen med dynamic Web.

Er det en opgave du har mod på eller vil høre nærmere om, så hører jeg meget gerne fra dig.

E-mail: bnh [a] baldurit.dk (fjern mellemrum og udskift [a] med @)
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2007 - 22:08 #1
undskyld... men hvis du kan undgå det..., så vælg et andet Cms system. Kan på ingen møde sige noget godt om DW og slet ikke ders Shop.. Den virker kun 70 %. Der er mange simple funktione som ikke virker i shoppen. Har personligt købt en løsning men shoppen er efter 1 år ikke taget i brug..
Avatar billede inetactive Nybegynder
16. september 2007 - 21:51 #2
Hej Jesper

Hvis du er interesseret i en Open Source Joomla / Virtuemart CMS m. webshop-løsning, skal du være velkommen til at kontakte mig: info [a/] inetactive.dk
Avatar billede zybe Nybegynder
21. september 2007 - 11:41 #3
Hej

Jeg kan arbejder med Dynamicweb til daglig og har efter hånden lavet et par shops i med deres nye Ecom modul.

Afhængig af dine ønsker og krav kan du overveje en Opensource løsning såsom Joomla/Virtuemart eller OsCommerce.

Er lidt interesseret i hvad din budget ramme er? For hvis du kun har planer om at bruge 20.000 så kommer du ikke lang med Dynamic og en programmør til opsætning.

Har du spørgsmål eller ønsker et tilbud kan du skrive til mig på kontakt [a/] jlmedia.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 20:48 #4
Jeg har også arbejdet med DW, og vil helt klart også anbefale dig at kigge på en Joomla løsning.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk