Avatar billede sijmonj Nybegynder
09. september 2007 - 18:39 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Beholde Email konto fra TDC

Hej jeg ville høre hvis jeg skrifter fra TDC over til cybercity om jeg så kan beholde min Email konto fra TDC.. eller kan man betale for at beholde den eller hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede kcasper Nybegynder
09. september 2007 - 18:44 #1
så vidt jeg ved kan du ikke beholde din tdc mail når du ikke har tdc mere....
Avatar billede sijmonj Nybegynder
09. september 2007 - 18:46 #2
kan man så ikke bare lave sin forbindelse om så man betaler for de MB man henter og så bare bruge cybercity's forbindelse til at hente sin post med ?
Avatar billede kcasper Nybegynder
09. september 2007 - 18:54 #3
jo burde du kunne..

men det plejer at skabe problemer så snart du vile have to internet forbindelser i samme husstand.
Avatar billede sijmonj Nybegynder
09. september 2007 - 18:55 #4
okay :/.. øv
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2007 - 18:56 #5
Jeg har gjort det omvendt, skiftet fra CyberCity til TDC for flere år siden.
Det har ikke givet problemer at hente mails fra min CyberCity-adresse.
Avatar billede kcasper Nybegynder
09. september 2007 - 18:56 #6
du kan jo altid prøve :-)
men står lige med at skrive/ringe og spørger om der overhoved er nogle mulighed for at beholde sin tdc mailkonto når man ikke har tdc mere..
Avatar billede sijmonj Nybegynder
09. september 2007 - 18:57 #7
jah jeg prøver lige at skrive til TDC.. tak for de hurtige svar ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2007 - 18:58 #8
Jeg lavede netop min CyberCity om til en "gratis" forbindelse, ingen problemer der.
Avatar billede kcasper Nybegynder
09. september 2007 - 19:01 #9
svar
Avatar billede sijmonj Nybegynder
09. september 2007 - 19:03 #10
,
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2007 - 19:27 #11
Hvorfor tar du point tilbage? Du har da fået svar på dit spørgsmål, eller hvad?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2007 - 19:30 #12
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=sijmonj&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Det eneste spørgsmål du har lukket, er dette, hvor du selv tar point tilbage = Dårlig karma!
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2007 - 19:39 #13
Har netop stillet dette spm. til TDC og fået dette svar:

Hej Ib
Tak for din henvendelse.
Den eneste mulighed der er for at beholde sine mailadresser, er at oprette et netplusabonnement til 39 kr om måneden.

Venlig hilsen

Vinni Dunkan
Kunderådgiver, TDC Privat
Avatar billede sijmonj Nybegynder
09. september 2007 - 20:03 #14
ibtage hvor stillede du spørgsmål henne siden du fik så hurtigt svar ?
Avatar billede leif Seniormester
09. september 2007 - 20:18 #15
Realiteten er at du kan risikere at selvom du ikke laver den konto om så fungerer adresse mange år endnu !
Avatar billede Slettet bruger
09. september 2007 - 22:42 #16
@..sijmonj...Jeg stillede spm. til tdc.dk for flere dage siden, og grunden var at der tilbydes fibernet i mit område, og der kan jeg jo ikke tage mine mailadr. med fra TDC og som jeg gerne ville beholde.
Det er så et sammentræf at jeg lige nu får svar fra TDC, og som jeg gav videre i dit spm.

@..leif..Det vil jeg så ikke, jeg vil være sikker på at jeg også fremover har mine mailadr. som de er nu
Avatar billede leif Seniormester
09. september 2007 - 22:49 #17
Vil man være 110% sikker på at have sin mail forever er den eneste gode løsning eget domænenavn. Det kan gøres for forholdsvis små penge om året !
Avatar billede sijmonj Nybegynder
09. september 2007 - 23:04 #18
Kan du ikke sende link til hvor jeg kan købe det der netplusabonnement til 39 kr om måneden ? IB
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2007 - 23:07 #19
Avatar billede zachaz Nybegynder
16. november 2007 - 16:53 #20
Da jeg skiftede fra tdc til fullrate var der ingen problemer. Du kan uden bøvl logge dig på POP3 serveren med det gamle kundenummer og din adgangskode! :D

Held og lykke!