Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
09. september 2007 - 12:48 Der er 5 kommentarer

Fifa 08 demo

Hej alle eksperter.

Jeg har lige hentet den nye Fifa 08 demo fra ea.dk.
Men jeg har et problem når jeg så skal installere demoen.
Der sker nemlig det når jeg trykker på den fil jeg hentede, skriver den: C:\Documents and 'Settings\Ejer\Skrivebord\FIFA08_PC_Demo.exe er ikke et gyldigt Win32-program.'
Hvad menes med det? :S

På forhånd tak.
Niklas N.
Avatar billede saudoo Nybegynder
09. september 2007 - 12:53 #1
At filen er korrupt.. Det er typisk fordi din download blev afbrudt undervejs af serveren du hentede fra. Eller det kan være fordi filen du hentede simpelthen ikke kan køres.

Om ikke andet så prøv at hent filen igen fra EA.. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. september 2007 - 14:12 #2
Ja det vil jeg også sige er dit problem :)
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
09. september 2007 - 14:12 #3
Okay det prøver jeg så, tager bare så lang tid :)
Men jeg var taget i byen igår, og havde derfor bare ladt den stå og hente filen, og da jeg kom hjem var den så færdig, så jeg tror da ikke den er blevet afbrudt?
Avatar billede saudoo Nybegynder
09. september 2007 - 14:40 #4
Hvis den er bleven afbrudt af serveren står den ikke nødvendigvis som afbrudt hos dig. Det kan sagtens ligne at den er bleven hentet færdig.

Om ikke andet kan du i hvert fald ikke redde den fil du har hentet. Det er helt sikkert. Så hvis du vil prøve det, skal du hente filen igen.
Avatar billede niklasnedergaard Nybegynder
09. september 2007 - 14:52 #5
Okay, jamen prøver lige så.