Avatar billede beta Nybegynder
08. september 2007 - 12:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Creative GigaWorks T20 2.0 - kendskab til.

Er der nogen som har kendskab til Creative GigaWorks T20 2.0 ?

Det kunne være interessant hvis de kunne fåes i en model større, f.eks. "T30" - "T40" eller sådan, men jeg har kun kunne finde "T20" modellen.
Avatar billede jan_man Nybegynder
09. september 2007 - 17:02 #1
Jeg kan desværre ikke komme med noget kendskab til højttalerne, da jeg ikke ejer nogen af dem du nævner.
Men der findes i hvertfald en T40-udgave kan man se på Creative.com. Og ved at google på Gigaworks T40 kom jeg frem til at bla.a prcdata.dk forhandler disse højttalere.

Jeg håber, at du kan bruge det til noget :-)
Avatar billede beta Nybegynder
13. september 2007 - 19:19 #2
Tak for dit svar. Jeg havde glemt at "google"... Det undre mig bare at T40'ern ikke kan findes på EDBpriser.dk, når PRCdata ellers sælger dem.

Spøgsmålet er så bare om T40'ern er over dobbelt så god som T20'ern som kan fåes til under 500 kr., hvor T40'ern koster over 1100 kr. ?!

Tjekkede prisen i Tyskland, og her koster de - utroligt nok, storset det samme som i Danmark, Pris 152 euro (ca. 1140kr)

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?sucheall=Creative+GigaWorks+T40&min=&max=&image1.x=0&image1.y=0
Avatar billede jan_man Nybegynder
13. september 2007 - 20:09 #3
Igen kan jeg kun sige at jeg desværre ikke har haft mulighed for at afprøve højttalerne, så jeg kan ikke sige noget om kvaliteten skulle være dobbelt så god, når nu prisen nu er dobbelt så høj for T40 i forhold til T20.

Jeg googlede lidt videre og fandt et sneak preview hos VR-Zone:
http://www.vr-zone.com/?i=5197#Scene_1
Avatar billede beta Nybegynder
01. januar 2008 - 18:48 #4
Spg. lukkes. Ønskes point?
Avatar billede jan_man Nybegynder
01. januar 2008 - 22:29 #5
Nope - giv du dem videre til nogen andre ;-)