Avatar billede lervad Nybegynder
07. september 2007 - 21:54 Der er 4 kommentarer

DVD vil ikke afspille på Scaleo E, mediecenter

Mit mediacenter vil ikke læse DVD. Jeg har opgraderet fra XP til Vista, så tænker det kan være et driver problem. Men kan ikke finde ny driver. har forsøgt på Fujitsu Siemens hjemmeside, men der skal bruges et serienr. Jeg har forsøgt med nummeret fra klistermærket på maskinen, men får bare en fejlbesked.

Har læst det også kan være manglende DVD-software, har installeret en player, men det hjalp ikke.
Drevet vil gerne spille audiocd, men afviser DVD.

Nogle forslag?
Avatar billede kenp Novice
08. september 2007 - 11:26 #1
hvilken dvdafspiller har du? er det i mediecenter problemet er? jeg har prøvet powerdvd den virker hos mig.
Avatar billede lervad Nybegynder
09. september 2007 - 21:49 #2
Mit DVD drev hedder ifølge enhedshåndtering: HL-DL-ST- DVD Ram GSA-H30N ATA device

Det er både inde i mediecenter-menuen samt fra windows at den ikke vil spille DVD.

Jeg har forsøgt med PowerDVD, men får bare at vide at der ikke er en DVD i drevet.
Avatar billede lervad Nybegynder
09. september 2007 - 21:56 #3
Rettelse:
HL-DT-ST- DVD Ram GSA-H30N ATA device
Avatar billede kenp Novice
09. september 2007 - 21:58 #4
humm det står ligeledes sådan på min scaleo e.. jeg har ikke problemer..