Avatar billede janriis Nybegynder
07. september 2007 - 13:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Converter til skærmstik

Hej

Jeg har endelig fået min drøm opfyldt, købte en gammel Mac (PPC 7290, hedder den vist) for 100 kr. på et loppemarked. Dog ser jeg til min skræk, at skærmstikket er bredere end et normalt skærmstik. Kan man få et converterstik, så jeg kan tilslutte min alm. skærm ?
Avatar billede sd8220 Seniormester
07. september 2007 - 14:00 #1
Ja det kan du da sagtens. Det hedder en VGA<->Mac-adaptor ;)
Jeg har formodentlig en liggende, som du kan købe én af til 75 kr, hvis det er..
Men ellers kan du også købe en decideret Apple-skærm med det rigtige stik på, og der har jeg også et par ståënde.
Hvis det er OK med eksperten, kan du få min e-postadresse.,
Avatar billede janriis Nybegynder
07. september 2007 - 14:10 #2
Hej sd8220, jeg er int. i det stik, vil du smide mig en mail på janriis@the-dot.dk