Avatar billede polynet Nybegynder
03. september 2007 - 15:13 Der er 2 kommentarer

Sandberg G54 netværk

Hej Alle.

Jeg har en Sandberg trådløsrouter og en et sandberg G54Wireless netværkskort. De virker fint sammen men jeg kan ikke få en højere forbindelse end 5 mbit, og hvos jeg kører uden om min router har jeg en 15 mbit... Nogen der ved om det er min router der ikke kan mere end 5 mbit, eller om det evt er mig der har sat den forkert op?
Avatar billede kenp Novice
04. september 2007 - 19:24 #1
Det er jo ikke sikkert at den kan klare mere trådløst.
Avatar billede vesperillo Nybegynder
03. oktober 2007 - 16:02 #2
Det lyder meget mærkeligt. Har du snakket med Sandberg Support på 7026 8500?